Nieuwe oproep voor ARD en Zdf

  • 27 July 2013
  • 1 reactie
  • 1243 Bekeken

Badge

Nieuwe oproep voor ARD en ZDF.


kritiek wegens weghalen van deze posten mag niet verzwakken. Dit is in de kaart van Belgacom. Geen reactie meer is voor Belgacom opgelost.


Wij vragen met aandrang dat Belgacom de negotiaties met positieve ingesteldheid hervat om tot een compromis te komen. Dit op vraag van vele actieve dorumbezoekers , maar ook voor de stille niet reagerende massa die ze graag zou teruhebben ARD en ZDF .

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1


Of daar nu 2500 of 250.000 mensen naar kijken maakt niet uit. Het gaat er maar om dat het 2 officiële zenders zijn van het grootste taalgebied van de EU. Naar de franse zenders kijken ze vooral in franstalig België, dan moeten ze die in de vlaamse regio ook niet aanbieden, net zomin als italiaanse enz.



Commerciële rommel is er genoeg in het aanbod. Als Telenet ARD en ZDF schrapt, gooi ik ze terug buiten, want die gebruik ik enkel voor die zenders en soms voor Eurosport2. Voor de rest werk ik met Belgacom TV en het zo onvergelijkbaar nPVR-systeem.



Ik heb er trouwens mijn twijfels over dat het er maar 2500 zouden zijn. Ik heb sowieso (duits) weinig vertrouwen in die kijkcijfermachinatie.




Reageer