Beantwoord

Nieuwe look

  • 30 December 2015
  • 4 reacties
  • 355 Bekeken

Mag ik van PX een antwoord op volgende vragen als ze op die punten het voorzien dat het opgelost is met volgende update.

1) film huren vroeger had je het jaar dat de film uitkwam nu niet meer.

2) opnames vroeger was het klaar en duidelijk als je een serie opnam welke aflevering dat je wil bekijken nu niet meer, je mag gokken zit ik goed.

3) voor uitspoelen moet dat nu echt dat die balk 20% van je scherm inneemt en dat die 6 sec blijft staan, vroeger kan je dit aanpassen nu niet meer.

4) tv gids belachelijk dat je 20% van je scherm verliest met de balk van de zenders omdat jullie willen tonen dat je tv replay kan doen voor 5 zenders.

5) tv gids is traag en onleesbaar had geen leesbril nodig voor de update nu wel

Heb nog punten maar als ik al een antwoord krijg op deze vragen ben ik al blij
icon

Beste antwoord door AndyM 3 February 2016, 11:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag Patrick,

Mijn excuses om zo laat op jouw bericht te beantwoorden.

Hier alvast een paar antwoorden op je vragen:
Punt 1: Dit staat er niet meer bij maar ik kan je niet zeggen dat het jaartal er opnieuw zal bijstaan wanneer de nieuwe software update er zal zijn.
Punt 2 : Als je naar PVR gaat en dan naar de serie, krijg je meestal het zelfde beeld te zien, als je dan drukt op de pijl naar rechts, zie in de blauwe/paarse balk de datum en het uur van de aflevering.
Punt 3: Dit is zo geprogrammeerd en zal niet wijzigen.
Punt 4: Dit is zo beslist door marketing en ik vermoed dat dit zo zal blijven.
Punt 5: Heb je de decoder al herstart? Heb het hier nog net getest en de TV gids werkt redelijk snel hoor.

Met vriendelijke groeten,
AndyM
Het proximus Team
De tv gids was bij mij gisteren ook traag (eerste keer dat ik dat voorhad, en na herstart was dit inderdaad opgelost bij mij
Reputatie 7
Badge +3
Bij mij is hij ook veel trager sinds de nieuwe release. En niet veranderd bij een fact reset. Niet goed. Ik krijg kramp in mijn duim als ik wat wil zoeken in de zenders om op te nemen.:@
Ik zit vol ongeduld te wachten op die nieuwe update deze maand die veel problemen zouden oplossen die nu al paar maanden bezig zijn. Vooral betreffende opnames.

Zoals de meeste klanten vind ik het geen vooruitgang dat je nu meer moet drukken om iets te bereiken en dat alles trager loopt en onleesbaar is voor oudere mensen.

Het word dringend bij PX dat ze dit oplossen, jullie moeten het eens snappen als je als klant een film opneem en dat je dan die niet kan bekijken dat dit zeer frustrerend is.

Reageer