Ik heb met de klantendienst gebeld voor nieuwe aansluiting ,maar werd van puntje naar paaltje gestuurd,ik doe telewerk en heb dat zeer dringend nodig ,waarom krijg ik geen goed antwoord , trouwens kabel telefoon ligt er ,geef mij een duidelijke antwoord a u b ,ik moet mijn werk kunnen doen ,en ik wacht op de aansluiting ,graag spoedig nieuws van jullie
Bladzijde 1 / 1
Moest een reactie van het proximus team te lang uitblijven stuur dan best een privébericht aan Het Proximus Team via onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag Keerstok marc,
Kan je meer info en klantgegevens doorsturen via een privébericht?
Groetjes,
Antonella
Kan je meer info en klantgegevens doorsturen via een privébericht?
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.