nieuwe downloadpolicy van Proximus (gelezen op factuur)

  • 6 May 2015
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Ik ben een leek op dit gebied, dus sorry als ik flaters sla.


Zoals ik het begrepen heb: na verbruik van een bepaald downloadvolume, afhankelijk van je abo maxi/comfort hoewel onbeperkt) etc., daalt je downloadsnelheid automatisch, maar je kan gratis een volumepack bijbestellen, waardoor je weer op je vroegere downloadsnelheid komt.


Heb ik dat goed? Waarom gebeurt dit a.u.b.?


MVG

3 reacties

Badge +4
Nieuwe downloadpolicy voor abonnementen met onbeperkt internet

Voor Internet Comfort, Internet Maxi, Internet Intense: na 500 GB (Intense/Maxi) of 300 GB(Comfort) gedownload volume daalt uw surfsnelheid tijdelijk

tot 5Mbps (Intense/ /Maxi) of 3Mbps (Comfort).Via www.myproximus.be kan u onbeperkt en gratis extra volume toevoegen.Zo surft u terug aan uw

normale snelheid.


Dus als volume opgebruikt is verlagen ze de internetsnelheid tot 5 of 3 naargelang uw abo.


Je kan wel gratis volumeblokken bijkrijgen
Dat is inderdaad om de gebruiker er attent op te maken dat hij nogal zwaar aan het downloaden is ;-)


mss zouden ze dit ook moeten invoeren bij de watermaatschappij als je teveel verbruikt , zo kom je niet voor zware financiele teleurstellingen te staan als je met een onzichtbare waterlek zit !!!


maar gratis volume bijkopen is natuurlijk ook onbeperkt en dat is het belangrijkste, ik heb met mijn comfort pack nog nooit moet gratis bijbestellen, dus een zware downloader ben ik niet.
Reputatie 7
Badge +6
Gesnopen. Bedankt! :-)

Reageer