Beantwoord

nieuwe decoder slecht geluid

  • 5 April 2016
  • 7 reacties
  • 539 Bekeken

Heb sinds dit weekend nieuwe decoder gekregen en aangesloten. Werkt wel ok maar het geluid van de tv is aanmerkelijk lager. Ik moet de volumebalk redelijk hoog zetten om goed geluid te hebben. Dat was bij de oude decoder veel beter. kan hier iets aan gedaan worden of is er iets wat ik moet veranderen? Ligt niet aan de tv want als ik via de Wii naar Netflix kijk hebben we zeer goede klank
icon

Beste antwoord door Elsa 5 April 2016, 18:06

Bekijk origineel

7 reacties

Dat is inderdaad zo met de nieuwe v5-compact decoders zo en moet je het geluid van de tv veel luider zetten dan ten opzichte van de oude decoders v3 en v4.
Met mijn V5 moest ik het volume ook al hoger zetten.
en kan je daar iets aan veranderen of is dit gewoon zo
Daar kan je zelf niks aan instellen of veranderen.
Dit is vroeger al bevestigd geweest door Proximus dat ze het fenomeen kenden, maar er is sindsdien niets aan veranderd geweest.
Reputatie 6
Badge +2
Allee dat belooft als ooit mijn V4 decoder zou kapot gaan en ik dan zo'n V5 mini in mijn pollen gedraaid krijg.:(
Ik hoop dan dat ik nog lang mijn V4 kan gebruiken en dat tegen die tijd die geluidsproblemen opgelost is.
da's al bemoedigend voor een toestel dat ik pas vandaag ontvangen heb !!
Badge +4
Allee dat belooft als ooit mijn V4 decoder zou kapot gaan en ik dan zo'n V5 mini in mijn pollen gedraaid krijg.:(
Ik hoop dan dat ik nog lang mijn V4 kan gebruiken en dat tegen die tijd die geluidsproblemen opgelost is.

Ik heb mijn V5 al 1 jaar en het is altijd zo geweest dat ik mijn TV volume zoveel hoger moet zetten.... :8
Inderdaad heb ik hier ook al vermeld dat ik dit met de V5 ook had.
Dat is op zich totaal geen probleem in feite het is alleen maar een relatieve vergelijking met het volume dat je nu op je tv hoger moet instellen tov van vroeger vergeleken met de oudere decoders, en je sluit toch niet om de haverklap een andere decoder aan je tv aan, dus eens die zijn volume ingesteld is moet je daar niet meer aankomen.
Wat wel erger is dat het volume van sommige zenders soms veel hoger is dan dat van andere, en je dan wel iedere keer het volume van je TV moet lager regelen.
Trouwens zijn er dan zoveel meer klachten van de V5-C tov de V5 bijvoorbeeld ???
'k heb het al in een andere post ook al gezegd, vraag vlug of je de v5-c moogt omruilen in een PX center voor een v5, terwijl er nog in stock zijn, en swap er de harde schijf uit en je hebt een grote V5-C, met display en al erop en eraan :lol:

Reageer