Nieuw: Roland Garros vanaf 22mei in 3D op Belgacom


Goed nieuws voor Belgacom TV gebruikers.
Vanaf 22mei is Roland Garros in 3D beschikbaar op Belgacom TV!

Alleszins voor Franstaligen, want volgens info kanaal is dit enkel beschikbaar op kanaal 373, wat het franstalig 3D kanaal is.
Belgacom heeft er alles aan gedaan om dit beschikbaar te maken via 363, het nederlandstalige demo 3D kanaal, maar wegens capaciteits problemen is dit niet mogelijk.

Meer info op uw InfoChannel.

Belgacom discrimineert? Hoe komen we daar toch bij?

29 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Alleen de laatste nieuwe LED TV's hebben de mogeljkheid om 3D weer te geven. Leuk als je zo een scherm hebt. Maar ik ga niet direct naar de winkel om mijn nog goed werkende LCD HD-ready te vervangen. Toch kan Belgacom het niet maken dit enkel in franstalig België aan te bieden vind ik. Als het waar is wat je zegt en het weer geen kwakkel is hé Tommos.
@sinjoor71: ik vind het ook niet echt nodig om nu een 3d tv aan te schaffen, aangezien dit toch allemaal zal veranderen binnenkort. (binnenkort geen 3d brillen meer nodig). Zowieso zijn er toch geen 3d programmas op tv. Er is nog nauwelijks HD, laat staan 3D

Heb net ook info kanaal gecontroleerd, en het klopt wat Dommos zegt.
Persoonlijk vind ik het toch een stap vooruit (nu enkel nog voor NLtaligen...) dat Belgacom 3D uitzendingen gaat doen. Velen zullen nog geen 3D TV hebben, of er een speciaal gaan kopen, maar voor diegene onder ons die wel een 3D LED hebben is dit wel voordelig. Heb Telenet de laatste tijd toch niet echt bezig gehoord over plannen om te beginnen met 3D uitzendingen, dus in dit geval primeur voor Belgacom.

Misschien niet nuttig voor velen op dit moment, maar ik zal er alvast van genieten (als het in het NL beschikbaar is toch)!
Ja en de HMI 1.4a voor 3D is nog in de maak dus het zal nog niet direct voor morgen zijn de echte 3D tv (zonder bril) want de verschillend fabrikanten hanteren ander normen enz .....
Allen,

Los van de discussie over het al dan niet aankopen van een 3D-televisie, toch een kleine reactie aan tommos:
Eurosport 3D zal Engelstalig zijn. Er is dus absoluut geen sprake van discriminatie en ook netwerkcapaciteit doet hier niet ter zake. Er is simpelweg 1 zender voor iedereen.

Vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom
EVA, als het engelstalig is, waarom staat er dan op het info kanaal dat dit enkel op 373 beschikbaar zal zijn.

jajaj, gewoon omdat 373 geen vertaling naar 363 heeft.
Koop gewoon kaarten voor Roland Garros zoals ik heb gedaan. Int echt is ook alles 3D raar maar waar ! Ik ga daar staan met een lekker groot Belgsiche vlag voor ons Kimmeke en jopelijk Yanina ! Go Belgium :p
Als het Engelstalig is en dus ook beschikbaar voor de NLtalige klanten, lijkt me dit super.

Maar tommos... stop nu eens met je gezeur over de FRtaligen... Als BGC de zender beschikbaar had gemaakt op 363 voor iedereen in het ENtalig dan hadden de FR-nationalisten weer gezeurd over 'discriminatie' tegenover Walen. Point stays the same (afgaande op wat Eva zegt)=> De zender (Eurosport 3D) zal beschikbaar zijn in het ENGELSTALIG voor zowel NL- als FR-talige klanten (1 zender voor iedereen)

@The M4

Kijk uit, zou je in deze post wel spreken over een Belgische vlag, misschien discrimineer je nog de Vlamingen onder ons! :p
@T3D geen probleem zen toch een Belg :p
Bericht verwijderd door administrator.

Gelieve de gedragscode van de Belgacom Community te respecteren (http://nl.community.belgacom.be/pages/233c2ac331). Dit forum is er opdat Belgacom gebruikers elkaar zouden kunnen helpen in een positieve sfeer, niet om op elkaar in te hakken.
@Tommos

Zeurde jij net niet in je andere post dat Eva maatregelen moest nemen omdat mensen de 'gedragscode' niet volgden en jou aanvallen/neerhalen? Of was dat een andere tommos die een hele dag Vlaams getinte nutteloze reacties plaats op dit forum? Kan me vergissen natuurlijk...
@T3D: kijk maar eens naar de gedragscode. Ik volg die, want ik vertel feiten, volledig volgens de gedragscode.
@Tommos

Heeft hij wel gedaan, maar kom, pointless discussie. Jij volgt evengoed de gedragscode als mijn naam Napoleon Bonaparte I is...

Dus nu noem je me een Belg EN Dom? Dus je discrimineert niet enkel op ras maar haalt ook graag mensen neer zoals je zelf zo mooi verwoord hebt in je andere post toe... Even kijken dat zijn dan ondertussen al 4 mensen die je discrimineerd & neerhaald... Leuk om te zien dat je EN de gedragsregels goed kan lezen EN goed nadenken over je eigen woorden & daden :)
Dan zou ik nog maar eens goe nazien makkerke 🙂 Ik denk da ge ga verschieten zenne 🙂 En in deze topic "ontopic" blijven is quasi onmogelijk gewoon. Tis zo lachwekkend gewoon. Als ik u ander posts lees zie ik ook weinig hulpzaam erin. U kunt niks anders doen dan mensen neerhalen en daarna slachtoffertje spelen als ze maar een slecht woord over u zeggen. Stiekem denk ik da jij voor de concurrent werkt en er alles aan doet om Belgacom neer te halen gewoon.

Als dat niet het geval is ben jij gewoon een zielig flamingantje da waarschijnlijk nog altijd in de sprookjes zit geloven van Monsieur De Wever en consoorten.

@EVA : ik denk da ge beter alle topics van Tommos gewoon verwijderd zodat iedereen veilig is van zijn dommigheid gewoon. Want hij kan toch niks goe zeggen op niks of niemand..

@Tommos: Zoals ge juist hierboven zag ja ik ben hulpzaam. Ik probeer iedereen te redden van uw dommigheid...
grappig The M4..aangezien jij net hetzelfde doet.
Werk jij voor Belgacom toch? Zou uw frans voorliefde kunnen verklaren uiteraard. En ik denk dat niet stiekem.
Maar ja, typisch, als het niet pro belgacom is, dan is het allemaal slecht en werken ze voor de concurrentie.

T3D: "in je andere post toe... Even kijken dat zijn dan ondertussen al 4 mensen die je discrimineerd & neerhaald"

Weet dat "vlamingske" opmerkingen van het minder begaafd persoon eerder kwamen.En je discrimineert ZLEF door Belg & vlaming als ander ras te noemen/beschouwen. dus zelf beter eens nadenken voordat je iets neerpent.

allemaal veel blabla , maar geen enkel die defitg commentaar kan geven op de originele post.
Reputatie 7
Badge +1
Het begint hier te stinken naar '"politieke spelletjes". Daar heb ik op TV al mijnen buik van vol. Wat we zelf doen doen we beter nietwaar....

De toestand van de wegen ? vlaamse bevoegdheid, wachtlijsten in de gezondheidszorg en bij de gehandicapten ? vlaamse bevoegheid. Afbraak van woningen of verbod op verbouwen van oude woningen die plots zonevreemd geworden zijn omdat een ambtenaarke van de vlaamse dienst voor ruimtelijke ordening een paar lijnen heeft verzet op de kaart..vlaamse bevoegdheid..Vergoedingen voor gehandicapten die plots 25% omlaag gaan omdat de vlaamse administratie een nieuw medisch onderzoek eist.....enzovoort enzoverder. Ik ben zelf alweer bezig, maar ik stop ermee, want gedegouteerd van een van zichzelf vervuld nationalisme dat tot totalitair gedoe leidt. En dit was volledig off topic en mag dus gerust door de webmaster verwijderd worden. Maar dat moest mij even van de lever.Afgesloten
@sinjoor : T3D haalde aan bij mij dat wij salt and pepper zijn voor comments (qua sarcasme gewoon gieren) wil jij onze vinegar zijn om dan samen met ons drie chips te maken? :d
@tommos:

Cut the crap & stop met je onnodige discussie... wouter1984 zei iets over jou waar je niet mee akkoord ging, je werd gefrustreerd als een klein vlaams belangertje & zei dat ie je aanviel/neerhalde om daarna zelf terug te schieten met neerhalende comments: puur hypocriet, simpel. Kopieer even de regel waar ik zei dat Belg & Vlaming een ander ras zijn voor me, kan me echt niet herrineren dat ik het onderscheid maakte, jij wel natuurlijk... maar goed probeer niet slimmer te doen dan je IQ toelaat...
Weet je zelf niet meer wat je enkele minuten geleden gezegd hebt? : Dus nu noem je me een Belg EN Dom? Dus je discrimineert niet enkel op ras

Dus we gaan een kleine lijst er eens bij halen van onze leuke Belgacom Belgiques hier, die zogzegd de gedragscode volgen:

- klein vlaams belangertje (racisme)

- puur hypocriet (persoonlijke aanval)

- goed probeer niet slimmer te doen dan je IQ toelaat. (persoonlijke aanval)

- U kunt niks anders doen dan mensen neerhalen en daarna slachtoffertje spelen als ze maar een slecht woord over u zeggen. (persoonlijke aanval)

- Dus je discrimineert niet enkel op ras maar haalt ook graag mensen neer (persoonlijke aanval)

- Ik moet dikwils naar gastjes gelijk u luisteren die nooit maar nooit content zijn en er zelf geen klap aan doen (persoonlijke aanval)

- Klagen kunde gelijk geen ander doen maar er iets aan doen daar zede te lam voor gelijk een echte Vlaming he (puur racisme)

- je schaamteloos de vergelijking maakt met nazi's (puur racisme)

- topt dan met uwen zuurverdienden Vlaemschen boterham af te geven aan de Waalse en Brusselse onderdrukkers der Vlamingen en stapt over naar den eenigen en echten operator van het roemrijcke Vlaemsche Volk! (puur racisme)

Kleine lijstje hoor. Hoe noem je dat? Hypocriet? Aantal ontopic antwoorden : 0
Dus ik stel voor dat EVA jullie accounts verwijdert wegens het niet naleven van de gedragscode. (en ja, ik antwoord gewoon op de beledigingen, dat recht heb ik)
Dus om het even kort te houden, JIJ hebt het recht beledigende comments uit te delen naar anderen toe terwijl anderen dit niet naar jou mogen doen dan? Om jou denkwijze te volgen zijn we helemaal niet tegen de gedragscode in aan het handelen, want we antwoorden ook enkel op de beledigingen die je zo mooi naar ons toe gooide :)

Puur om even terug op je punten in te spelen:

- Klein vlaams belangertje - racisme - Vlaams Belang is een politieke partij en geen ras - punt niet geldig

- Puur hypocriet - persoonlijke aanval - Antwoord op je eigen belediging tegenover andere Communitymembers (antwoorden op beledigingen is volgens je eigen denkwijze toegelaten)

- goed probeer niet slimmer te doen dan je IQ toelaat - Antwoord op een van JOU zoveelste beledigingen & persoonlijke aanvallen dus idem als hierboven aangehaald

- U kunt niet anders doen dan mensen neerhalen en daarna slachtoffertje spelen als ze maar een slecht woord over U zeggen - idem

- de volgende 3 punten - idem

- je schaamteloos de vergelijking maakt met nazi's - dat was blijkbaar maar even ter verfrissing van wat JIJ gezegd hebt op het oude forum volgens wouter1984 - dus JIJ maakt de vergelijking met nazi's - discriminatie/racisme

- topt dan met uwen zuurverdienden Vlaemschen boterham.... etcetc - Spreek ik me niet over uit

Lijkt me een miniem lijstje dat overblijft met statements. Geldige punten over: 1

Dus ik stel voor dat Eva jou account dan verwijdert wegens discriminatie/racisme/persoonlijke aanvallen/etc om je denkwijze verder te volgen?

Denk nu even zelf na en houd gewoon op met je hele belachelijke discussie voor je jezelf volledig belachelijk maakt. En stop ook met je overdreven 'Belgacom discrimineert les flamands' 'Belgen zijn dom' 'La Belgique discrimineert Vlamingen'. Wil je een politiek debat gaan houden, soliciteer voor een positie bij NVA of VB & ga in de wetstraat je discussie verder...

Case cold & closed - T3D Out...
Dus om het even kort te houden, JIJ hebt het recht beledigende comments uit te delen naar anderen toe terwijl anderen dit niet naar jou mogen doen dan? Om jou denkwijze te volgen zijn we helemaal niet tegen de gedragscode in aan het handelen, want we antwoorden ook enkel op de beledigingen die je zo mooi naar ons toe gooide :)

Puur om even terug op je punten in te spelen:

- Klein vlaams belangertje - racisme - Vlaams Belang is een politieke partij en geen ras - punt niet geldig

- Puur hypocriet - persoonlijke aanval - Antwoord op je eigen belediging tegenover andere Communitymembers (antwoorden op beledigingen is volgens je eigen denkwijze toegelaten)

- goed probeer niet slimmer te doen dan je IQ toelaat - Antwoord op een van JOU zoveelste beledigingen & persoonlijke aanvallen dus idem als hierboven aangehaald

- U kunt niet anders doen dan mensen neerhalen en daarna slachtoffertje spelen als ze maar een slecht woord over U zeggen - idem

- de volgende 3 punten - idem

- je schaamteloos de vergelijking maakt met nazi's - dat was blijkbaar maar even ter verfrissing van wat JIJ gezegd hebt op het oude forum volgens wouter1984 - dus JIJ maakt de vergelijking met nazi's - discriminatie/racisme

- topt dan met uwen zuurverdienden Vlaemschen boterham.... etcetc - Spreek ik me niet over uit

Lijkt me een miniem lijstje dat overblijft met statements. Geldige punten over: 1

Dus ik stel voor dat Eva jou account dan verwijdert wegens discriminatie/racisme/persoonlijke aanvallen/etc om je denkwijze verder te volgen?

Denk nu even zelf na en houd gewoon op met je hele belachelijke discussie voor je jezelf volledig belachelijk maakt. En stop ook met je overdreven 'Belgacom discrimineert les flamands' 'Belgen zijn dom' 'La Belgique discrimineert Vlamingen'. Wil je een politiek debat gaan houden, soliciteer voor een positie bij NVA of VB & ga in de wetstraat je discussie verder...

Case cold & closed - T3D Out...
Reputatie 7
Badge +1
Ben ondertussen wat afgekoeld. Is nog leuk geworden zie ik. Voor mij ook case closed...want ik heb juist gegeten.Afgesloten

Ben ook niet meer van plan te reageren op zulke off topics. Ik ben er zeker van dat Belgacom wél weet waar de gevoelige plekken liggen, niet alleen omdat ze een commerciëel bedrijf zijn met allicht de meeste klanten in de vlaamse regio, maar ook omdat ze nog voor 60% van de Federale Staat zijn en dus zeker de "kerk in het midden" moeten houden..

En "on topic": ik zal als tennisfanaat zeker RG volgen op alle mogelijke zenders, en dan liefst in HD en dat mag voor mij zelfs in het frans. 3D zal nog wel even duren voor mij.
toch grappig hoe alles uit z'n context gerukt wordt om toch maar jullie gelijk te krijgen.

- Klein vlaams belangertje - racisme - Vlaams Belang is een politieke partij en geen ras - punt niet geldig

Je weet maar al te goed dat die opmerking was beledigend/rasistisch bedoelt was! 'het is een vlaming, dus het is het domme vlaams belanger'

-" Antwoord op je eigen belediging tegenover andere Communitymembers"

WAT EEN ANTWOORD WAS OP EEN ANDERE BELEDIGING => RECHT OP ANTWOORD.

En al uw andere 'idems' zijn zo.

- "dat was blijkbaar maar even ter verfrissing van wat JIJ gezegd hebt op het oude forum volgens wouter1984

Uw buur zegt dat jij banden hebt met Al Quada. Dus jij bent een terrorist.
Weet niet als het waar is, maar uw buur heeft het gezegd, dus het zal wel waar zijn zeker. Belachelijk eh? wel, dat is even belachelijk als die statement

Dus het lijstje blijft nog STEEDS volledig en correct en is ook doorgegeven geweest.

En neen Sinjoor, Belgacom is voor 51% eigendom van de staat. En zij zijn dus WETTELIJK verplicht om 'de kerk in het midden te houden', en dus ook perfect tweetalig moet zijn. Belgacom weet maar al te goed dat zij constant de wet overtreden en daarom zullen zij ook nooit reageren.
Hier de andere bashing van "The M4" naar gebruikers toe:

10 mei:

@thibitus : Probeer inderdaad wat vindingrijk te zijn of geef u opleiding gewoon op. Want als ge nu al geen goede oplossing kan vinden of de problemen niet snapt voor plaatsing van glasvezel dan ben je verloren in het zoeken van een job hehe. Mssn is dit u uitgelezen kans om verbetering te maken in belgacom. Help mee anders en stel spullen voor aan Belgacom. Wie weet werk je er mssn na uw studies en kunnen wij tegen u klagen en bashen

6mei:

En BGCTV alleen kost maar 18.50. Das wa lager dan 32 zoals ge aanhaalde he? en de meeste posten van telenet geven dikwils hetzelfde alleen een ander uur..

en packs met internet en vastelijn kosten nu 8 euro minder tegenover enkele maanden geleden hetzelfde voor vaste lijn en tv samen

kan ook vergelijken met bv mobistar als ge da wilt zenne met hun grapke van 55€....

I can do this all day my friend....

6 mei:

@bart : ja Belgacom is wel goedkoper. laten we ff rekenen voor u meneer de Flamigant

6mei:

Kerel ik kan alleen zeggen blijf weg van de forum want ge zit te stoken dat het geen naam heeft.
Ahja nog ff dit vergeten : de prijzen van tv bij telenet gaat omhoog met 25% terwijl dat belgacom er iet aan doet om zen prijzen naar beneden te trekken.

Ik volg liever een regelrecht Belgisch bedrijf dan een bedrijfke dat eigendom is van een bende hollanders die geen succes kende op de telecom markt in Nederland!

6 mei:




dan kunt u deze beter posten onder facturatie en niet onder Ideeënbus.... of anders bellen naar het nummer 0800 22 900 als het over een belgacom product gaat of het nummer 6000 als het over proximus gaat en voor de rest RTFM




5 mei:

ah PS glenn. Zuid west brussel zal nooit maar dan nooit Telenet hebben. Dat zal altijd Voo zijn (tevens ook wel telenet) En Voo is eenmaal gericht aan franstalige 😉 Zal maar verhuizen als ik u was 😉 En da ga een duur opgave zijn zenne ;-)

5 mei:

Dus Glenneke ga maar naar telenet. We zien u graag terug over een jaar als ge uw facturen niet kunt betalen bij telenet ;-)
Reputatie 2
Badge +1
Kunnen we aub terug ON TOPIC verdergaan ipv deze onnodige discussies te voeren?
Wil je hierover verder doorgaan, vraag dan elkaars persoonlijke contactgegevens en vecht het desnoods uit bij ne bbq en een frisse pint!

Jammer dat 1 eigenwijs en eigenzinnig persoon een leuk forum (weer eens!) komt verzieken.
Niks tegen onderbouwde reacties, maar kreten in het niets en ronduit onbeschofte opmerkingen zijn hier niet op zijn plaats!

Reageer