Nieuw contract voor een jaar?

  • 2 November 2011
  • 9 reacties
  • 3355 Bekeken

  • Rising star
  • 18 reacties
Dag,

Wie heeft dat ook, ik ben veranderd van I-Talk HappyTime naar I-Talk HappyTime XL en er staat nu vanonder op de factuur dat ik een nieuw contract heb voor een jaar?

Ik heb gebeld naar belgacom en ze zeggen dat ik zeker geen nieuw contract heb, maar waarom staat dan dit op mijn factuur?

Uw contracten van bepaalde duur 056 ** ** ** heeft een contract dat afloopt op 05/10/2012 voor I-Talk HappyTime XL Indien u een contract van bepaalde duur verbreekt voor de opgegeven vervaldag dient u een verbrekingsvergoeding te betalen die gelijk is aan de som van de nog tot de normale afloop van het contract verschuldigde vergoedingen. Indien u uw contract niet voor de vervaldag opzegt, zal uw contract van bepaalde duur automatisch voor een onbepaalde duur worden verlengd. U kunt het dan eender wanneer en zonder vergoeding opzeggen mits het naleven van een opzegtermijn van minstens één maand. De opzegging dient te gebeuren met een aangetekende brief.

Zijn er nog die dat hebben, of ben ik weer alleen?

Ik heb al een bericht verstuurd naar Eva, maar heb nog niets terug gekregen.

Adi




9 reacties

wijziging van een optie is normaal geen nieuw jaarcontract. blijkbaar is er een administratieve vergissing in het spel

mvg
Dag Adi,

Ik verwacht vandaag een antwoord van de bevoegde dienst, ik breng u uiteraard op de hoogte!


Mvg,

Eva
Dag,

Ik heb nieuws gekregen van Eva en die zegt ook dat ik geen nieuw contract heb, maar dat het ga blijven staan op mijn factuur, ze kunnen dat daar niet weg doen in belgacom, er kunnen in belgacom toch niet teveel slimme mensen zitten als ze dat nog niet kunnen weg doen?

Ik zou graag eens willen weten of er nog mensen zijn die dat ook hebben?

Groetjes Adi

Is het niet zo dat telkens je iets in je pack wijzigt dat je een contract van bepaalde duur krijgt. Is in ieder geval bij mij toch zo...

En zo blijf je aan Belgacom vasthangen, je verhuist, ze maken je wijs dat je op het nieuwe adres Belgacom TV kan ontvangen, je wijzigt je pack

Dan blijkt dat Bel-TV toch niet te ontvangen is, maar je nieuwe pack is wel voor bepaalde duur (1 jaar) - een tegemoetkoming aangezien zij verkeerde info doorgeven - vergeet het ! Dus BelgacomTV valt ineens weg, dat is geen probleem, maar probeer jij maar eens een pack te wijzigen

Dus ergens anders digitaal tv nemen, (zou kunnen) maar dan zit je wel met 2 telecombedrijven - én met 1 heb ik al meer dan miserie genoeg gehad !

Energie en tijd in controleren facturen - bellen - brieven schrijven ....


En ben er nog mee bezig, met mij hebben ze nog niet gedaan.


als je bv verandert van favorite internet naar comfort dan is dit een nieuw contract, als je echter een optie toevoegd aan uw abonnement, zoals hier het geval is met happy time xl, is dit geen nieuw jaarcontract

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Met Happy Time (naar Happy Time XL) is dat hier al in een andere issue behandeld geweest. Een optie wijzigen betekent geen contractvernieuwing. Een onderdeel van een pack wijzigen of opzeggen wel natuurlijk, want dat verandert je contract.

l
Mooie boel ! Als het voor hen maar uitkomt
jij zit wel met een speciaal geval poeskas, als een bepaald onderdeel niet leverbaar is tgv overmacht kan het contract volgens mij wel ontbonden worden zonder boete te moeten betalen. dus blijkbaar is in jouw geval belgacom tv niet beschikbaar op jouw nieuw adres? maar dit is dan enkel geldig voor belgacom tv, en aangezien dit gratis in pack zit gaat dit niet veel zoden aan de dijk brengen, denk ik

mvg
ik heb dit ook, ben al 12jaar klant bij Proximus, wou vandaag mijn contact opzeggen want ik ben razend op gasten die niet willen antwoorden, Ik heb plots, volgens 6000, een contract tot juli 2012. onbegrijpelijk maar dat gaat me niet tegenhouden dan ben ik maar in juli weg. ze kunnen den hoogsten boom in

Reageer