Nieuw bij Belgacom TV comfort-alle zenders van boeketten geactiveerd

  • 14 December 2010
  • 6 reacties
  • 1349 Bekeken

Hallo,

sinds vorige week is Belgacom TV ge-activeerd.Alles werkt naar behoren...maar misschien vreemd,ik heb misschien te veel zenders 😉 (waar sommige toch over klagen eh)

Ik heb ingetekend op Belgacom TV comfort en heb 70 zenders plus alle zenders van de boeketten....

Is dit normaal?Ik moet geen extra boeketten etc hebben.Is dit een tijdelijke actie/toestand die automatisch verdwijnt of moet ik de klantendienst bellen.Ik heb geen zin om hier extra voor te betalen.


Bedankt voor een tip/hint


6 reacties

De 1ste maand krijg je alle zenders; daarna de zenders uit Comfort.
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad een maand gratis, normaal krijg je daar een brief over. Wordt NIET automatisch verlengd. Dat kun je via de blauwe knop "shopping" themaboeketten, waar je die kunt activeren (niet deactiveren, dat moet via de klanedienst). Dus een klacht over teveel zou een beetje zot zijn. Dat doen ze uiteraard als lokmiddel om erop in te schrijven, maar anderzijds kan je er zo ook kennis mee maken en uitmaken wat je wél of niet interesseert.
Bedankt Wim en Sinjoor...


vanochtend stak er inderdaad een brief van Belgacom TV in de bus met de nodige uitleg....


Maar gezien dat alle Operators (en ik meen hier allemaal) meestal een zeer onduidelijke policy hebben wou ik toch het zekere voor het onzekere.
Reputatie 7
Badge +1
Belgacom is meestal correct en stuurt over alle wijzigingen, promoties of aanpassingen in aanbod een brief.
bwa, toch niks gezien toen ze al die services verwijdert hebben :)
@ Bart

Zou je eens niet stoppen met zo irritant te doen over belgacom, je trekt altijd alles in het negatieve!

Als het toch zo slecht is stap dan over en ga op een forum van de concurent de ambetanterik uithangen.

Groetjes

Reageer