Nieuw bij Belgacom :Je telefoon word afgesloten voor het verstrijken van de betalingstermijn !

  • 24 February 2013
  • 1 reactie
  • 278 Bekeken


Heeft dit al iemand meegemaakt ? De betalingstermijn van je faktuur verstrijkt op 25/2 en gisteren word mijn telefoon afgesloten.


Belgacom is dus helderziende ?

1 reactie

















stuur anders Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)




PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier

Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog

http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren ☜ Surf naar (door deze link te copy/pasten in je browser)



Groetjes, Elsa


niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter






Reageer