Vraag

Niets zichtbaar op MyProximus over abonnement

  • 18 May 2017
  • 5 reacties
  • 185 Bekeken

Ik heb dit probleem eigenlijk al sinds dag 1, en toen ook al eens een twee tal-keer last van gehad dat ik gewoon niet kon inloggen.
Nu was het m'n bedoeling om enkele instellingen en verbruik te raadplegen/wijzigen, maar zoals verwacht is dit nog steeds onmogelijk.
Ik krijg enkel de optie gsm nummer koppelen (wat trouwens ook een foutmelding geeft als ik er op klik).
Dus voor zover de portal denkt, heb ik een account met internet abonnement, maar geen zichtbaar pack of iets dergelijks.
Factuur enzo, komt wel altijd netjes aan per post, en is op zich geen probleem mee.
Kan dit misschien toch eens een keer gefixed geraken ?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Mario,

Ik wil dit graag voor je nakijken. Stuur je me een privébericht met je login en wachtwoord?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Bijlage bevat wat ik te zien krijg. M'n klanten nummer is ingevuld op dit forum, wachtwoord zou niet nodig moeten zijn voor support medewerkers.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

Hetgeen ik gevraagd heb, is nodig om het probleem te laten onderzoeken. Indien je je wachtwoord niet graag doorgeeft, kan je deze aanpassen naar test1234.

Groetjes,

Antonella
Ik heb me nu geregistreerd als beheerder op myproximus. Alleen kan ik bij mijn producten en bij mijn verbruik niks zien.
Ik krijg onderstaande melding... deze melding krijg ik reeds 2 dagen.

Tip: in het weekend kan je ook eventueel problemen krijgen om de éénvoudige reden dat proximus dan regelmatig onderhoud doet aan hun servers.

Reageer