Niets is in orde en installatie laat te wensen over

  • 28 June 2017
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Op 16 mei is er een overdracht geweest van het abonnement. Sinds die dag is er niets meer in orde.

Op de 'my proximus' zag ik eerst nog de telefoonnummers die al op het abonnement zaten. Maar sinds de overdracht zijn deze verdwenen. Wel zie ik de producten nu de producent van de overdracht, maar daar zit ook iets verkeerd. Ik zie namelijk mijn eigen mobiel nummer er 2x in staan en ook het nummer van de sim-kaart voor het mobiel internet. Maar ik kan zelf niets meer aanpassen zoals de 'favoriete app'. Ook is sinds de overdracht mijn mobiel abonnement niet meer zoals het was... de naam staat er nog wel. Maar alle verbruiken worden aangerekend.

Ik moet wel de nuance maken over de verbruiken die aangerekend worden. Die worden proper en zonder problemen gecrediteerd als de factuur er is. Maar de voorbije 1,5 maand heb ik heel erg veel gebeld met de klantendienst en heb ik de deur plat gelopen bij de proximuscenter. En steeds krijg ik het antwoord dat alles in orde komt binnen de klassieke 48h. Zo heb ik ook al de bevestigings-sms'sen gekregen, en toch is het nog steeds niet in orde.

We hebben ook een nieuwe installatie aangevraagd op ons bedrijfsadres. Die is vandaag gebeurt. Er moesten normaal 3 netwerkkabels aangesloten worden op de modem. Maar de installateur weigerde de derde aan te sluiten. Zijn uitleg was dat enkel de kabels die op het moment van installatie in gebruik zijn ook effectief aangesloten worden. Dus nu moeten we een externe installateur laten komen om op die laatste kabel een RJ45 connector te laten plaatsen. Ik heb ook aangegeven aan de installateur dat we graag zouden hebben dat er een aansluiting op komt. Maar hij reageerde er droog op dat we nu wifi hebben en dat zo maar moesten gebruiken... En bijgevoegd zijn ook foto's van hoe deze installateur alles heeft achtergelaten. Dit is niet klantvriendelijk en ik heb er zo stilaan genoeg van.

Want het ergste van dit alles is dat als je belt met de klantendienst of naar een proximus-center gaat, beloven ze steeds dat het in orde komt. Maar dat is niet het geval. Ik heb er genoeg van om steeds voorgelogen te worden. Als je belooft dat het in orde komt, voer dan ook uit wat je belooft, dan komt het in orde. Maar als je anderen laat opdraaien voor jou beloftes, ... !




2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Mickey, mijn excuses hiervoor. Dit is niet hoe een technicus een Proximus installatie normaal gezien achterlaat. Ik stuur het meteen door naar het desbetreffende team voor feedback naar de technicus en voor een 2de interventie om dit alsnog recht te zetten. Ze zullen je hiervoor spoedig nog contacteren.

In verband met je MyProximus vraag stuur ik je bericht door naar mijn collega's welke je hiermee verder kunnen helpen.
De technieker was de volgende dag terug aanwezig (zonder waarschuwing, dus niemand aanwezig op het installatieadres...) Maar we zijn blij dat dit al in orde is gemaakt.

Maar nog steeds geen gehoor gekregen over de administratieve fouten. De fouten zijn nog steeds niet opgelost, niemand heeft me opgebeld. Ik ben altijd al goed geweest met Proximus. Maar dit slaat alles. Al sinds 16 mei is er niets meer in orde, dit kan echt niet meer.

Reageer