NIET TEVREDEN OVER SERVICE KLANTENDIENST

  • 21 August 2012
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Ik heb online een abonnement generation 15 aangevraagd voor mijn zoon. Met promotie moet ik maandelijks 7,5 euro betalen.
Maar mijn zoon heeft dit weekend online zijn factuur bekeken. Nu blijkt dat het abonnement nog niet aangepast is aan de promotie. Ik bel zopas naar de facturatie om te vragen of ze dit bedrag kunnen aanpassen. Het antwoord : Neen, gaat niet, eerst moet de factuur betaald worden. Achteraf zullen we de promotie uitvoeren en het bedrag aanpassen. Maar nu kunnen we niets doen.

Wat voor een service is dat ? Kan toch niet dat ze van de eerste keer niet het juiste bedrag kunnen aanrekenen !!! Dat dit klanten kost, daar ligt men blijkbaar niet wakker van op de klantendienst van Proximus !!!!!

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
De voorlopige factuur in e-services houdt geen rekening met promoties of kortingen.
Misschien best even afwachten tot de definitieve factuur beschikbaar is.
Ok, hartelijke dank voor dit duidelijk antwoordje !
Reputatie 1
Badge
Yep : altijd eerst de "echte" factuur afwachten. In de e-services kan je ook zien welke kosten waarschijnlijk zullen aangerekend worden, maar die houden dusgeen rekening met promoties.

Zo stond bij mijn comfort-pack ook een tijdje de transportkosten vermeld van de modem en HD-decoder + het bellen naar internationale nummers (wat beide gratis was).

Die beide zaken waren plots verdwenen, en zijn ook niet aangerekend.

Dus hopelijk is dat bij u ook het geval. Maar ik moet je gelijk geven, dat het nu en dan wat verwarrend is...

Je zal in de e-service ook de facturengeschiedenis (in pdf) en de betalingen kunnen zien staan. Als op die facturen fouten staan, kan je zo'n factuur ook betwisten via diezelfde e-service (of bellen naar de support natuurlijk)...

Reageer