Skip to main content

Niet onvangen van geschenken van Proximus

  • December 8, 2012
  • 0 reacties
  • 193 Bekeken


Ik won op 9 september via Play en Gold een Home Cinema nu is het 10 septmeber en ik heb die nog niet ontvangen Mijnheer/Mevrouw Roland Ceulenaere,



Proximus dankt u voor uw trouw aan de dienst 'Pay&Go' en feliciteert u met het geschenk dat u met Play&Gold, het getrouwheidsprogramma voor Pay&Go-klanten, hebt gewonnen.



Een Home Cinema Sony HT-SS1100 maakt van uw woonkamer een filmzaal



Uw geschenk wordt momenteel klaargemaakt om u zo snel mogelijk te worden geleverd. We verwittigen u via e-mail zodra het klaar is voor levering. In die mail vindt u ook alle informatie betreffende de opvolging van uw geschenk. Het leveringsproces neemt zes tot acht weken in beslag.



We wensen u veel plezier met uw geschenk en hopen u binnenkort terug te zien op Play&Gold, het getrouwheidsprogramma voor Pay&Go-klanten, voor andere verrassingen.



Tot heel binnenkort,



Het Play&Gold- team






Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.