Niet onvangen van geschenken van Proximus
Ik won op 9 september via Play en Gold een Home Cinema nu is het 10 septmeber en ik heb die nog niet ontvangen Mijnheer/Mevrouw Roland Ceulenaere,
Proximus dankt u voor uw trouw aan de dienst 'Pay&Go' en feliciteert u met het geschenk dat u met Play&Gold, het getrouwheidsprogramma voor Pay&Go-klanten, hebt gewonnen.
Een Home Cinema Sony HT-SS1100 maakt van uw woonkamer een filmzaal
Uw geschenk wordt momenteel klaargemaakt om u zo snel mogelijk te worden geleverd. We verwittigen u via e-mail zodra het klaar is voor levering. In die mail vindt u ook alle informatie betreffende de opvolging van uw geschenk. Het leveringsproces neemt zes tot acht weken in beslag.
We wensen u veel plezier met uw geschenk en hopen u binnenkort terug te zien op Play&Gold, het getrouwheidsprogramma voor Pay&Go-klanten, voor andere verrassingen.
Tot heel binnenkort,
Het Play&Gold- team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.