Vraag

Niet mogelijk om te herladen


willen jullie aub jullie site bekijken
ik kan niet herladen omdat de knop ga naar keuze menu geen link bevat, ligt niet aan mijn computer want heb het al met verschillende pc geprobeerd

23 reacties

Reputatie 4
Badge +1
gewoon surfen naar :
https://www.proximus.be/reloadonline/nl/id_index/all/index.html#/identification.
je hoeft dus niet via "myproximus"
Ja maar ik heb via play & gold een waardebon van 20 euro gewonnen kan ik deze daar gebruiken?
Reputatie 4
Badge +1
Neen, op die site (is die van myproximus trouwens) is er geen mogelijkheid om bons of andere betaalmethode te kiezen
enkel gangbare betaalkaarten (Visa/master/bankcontact/..), en direct betalen, waarna het salso op je GSM wordt aangepast.
Ik vrees dat je hiervoor in een proximus winkel gaat moeten zijn (?)
ik kan mijn kaart ook niet herladen , blijft hangen na het ingeven van gsm nummer
Reputatie 4
Badge +1
@trezeke:
Heb je uw nummer juist ingegeven, dat wil zeggen: volledig, zonder punten of kommas of spaties tussen de nummers ?
Eens de site een juist (bestaand ) nummer herkent, kan je doorgaan (wordt "doorgaan" vakje rechtsonder blauw, en kan je er op klikken, om volgende stap= bedrag en volgende stap= betaalwijze in te geven)
ja het is niet de eerste keer dat ik online ga, heb ook telefonisch contact gehad met proximus en alles leek in orde te zijn. Heb de raad gekregen om vandaag nog eens te proberen .
En het is nog steeds dezelfde misere !! het balkje van " naar keuzemenu" wordt wel blauw maar daar blijft het bij 😞
Reputatie 4
Badge +1
Als dat bakje blauw wordt, moet je daar wel in klikken met je muis cursor hé ( vanzelf komt enkel de zon op)
Reputatie 2
Badge
Beste Fonz,

Ik zit hier met hetzelfde probleem én al meerdere dagen.
Na het CORRECT invullen van gsm-nr. wordt de knop "naar het keuzemenu" geactiveerd. Maar of men er nu éénmaal of driemaal op klikt er komt géén volgend scherm tenzij men misschien een uur blijft wachten (en dat heeft intussen ook al niet geholpen).
Oplossingen als probeer eens 'n andere browser helpen niet (al meerdere uitgeprobeerd) of probeer eens op 'n andere pc/laptop (ook al geprobeerd).
Ik heb ooit 'n antwoord gekregen van ene WouterM dat men als men problemen had z'n kaart te ïdentificeren men dit kon doen via ....(een aantal mogelijkheden werden hieraan toegevoegd). Had die misschien de vraag niet goed begrepen ?
En nog even bijvermelden betrokken kaart was reeds geïdentificeerd

Men schrijft wel: herlaad uw" pay&go-kaart" online en verdubbel je surfvolume"......probeer dat maar eens uit te voeren !

Ik denk dat proximus meer problemen heeft met haar website want er zijn ook problemen als men "herlaad- en oproepgeschiedenis" wil controleren. Hoe dikwijls men hier opnieuw en opnieuw moet proberen, de cookies van de pc moet verwijderen, de pagina herladen, enz. om dan misschien toch eens deze oproepgeschiedenis te voorschijn te krijgen, het is niet meer bij te houden. Steeds weer het antwoord: omwille van technische redenen.......enz.
Dus m'n logische vraag/tip gaan zijn: Kan proximus dit eens niet wat meer aandacht geven aan haar website en even verder en dieper onderzoeken.

met vriendelijke groeten,
Reputatie 4
Badge +1
tja... ik gebruik Firefox, en daar werkt het nog altijd (had het net geprobeerd vooralleer ik antwoord 1 postte, en geraakte probleemloos tot laatste stap = bevestiging en betaling.
Waarom het bij sommigen niet gaat ??? (heb nochtans ook ad-blockers ingeschakeld in FireFox; mogelijk , indien jij ook ad-blockers / popup blockers hebt, deze eens uitschakelen, ook websecurity kan dingen blokkeren, indien ze iets (voor hun) verdacht zien bij het laden volgende pagina. Om die reden gebruik ik nooit websecurity, enkel controle over binnenkomend en uitgaand verkeer via een (tot nogtoe ) uitstekende virus scanner en firewall (afzonderlijk van virusscanner ))
Af en toe heeft mijn vader dit toch ook voor dat het niet lukt om te herladen en dan een paar dagen later (zonder maar iets te doen) lukt dat dan wel als een fluitje van een cent:S
Reputatie 2
Badge
Geachte,
Heb even m'n zoon gecontacteerd om op zijn pc te pogen de link te openen om m'n p&g-kaart op te laden.
Hij probeerde zowel met de browsers: chrome, Firefox, internet explorer als met edge.
Bij geen enkele geraakte hij na het invullen van m'n telefoonnummer doorheen de knop "naar keuzemenu".

Graag wil ik hierbij toevoegen dat het op/bijladen van m'n kaart tot op heden perfect lukte met de gebruikte instellingen van m'n pc. En dit zonder uitschakelen van enige veiligheidsinstellingen als popupblokkers, firewal, viruscanners, enz. hetgeen normaal toch de bedoeling kan zijn.

Tevens zou ik het abnormaal vinden mocht het opladen niet kunnen gebeuren met de Microsoft internetbrowsers. Het kan toch niet zijn dat we voor het ene bedrijf die browser en voor 'n tweede bedrijf 'n andere browser dienen te installeren.

Kan u zich niet eens bevragen op proximus-itc dienst of er werkelijk geen problemen zijn met de website. Dit zowel wat betreft het opladen van de kaarten als het consulteren van oproep- en herlaadgeschiedenis (deze geeft ook dikwijls problemen).

mvg;
Reputatie 2
Badge
Beste Fonz,
nog even dit aan m'n bericht toevoegen.
Ge meldt dat ge geprobeerd hebt met Firefox en dat dit lukte. Maar hebt ge ook met Internet explorer en met edge geprobeerd en hoe was dit resultaat ?

mvg
Reputatie 4
Badge +1
Enkel Firefox en Maxthon, en waarom ??
1) waarom zou ik andere browsers gaan gebruiken ??
2) indien ik toch zou IE willen testen: - omdat IE slechts tot versie 9 mogelijk was/is op windows XP,en omdat IE zo lek is als een zeef als het op popupblock en adblock aankomt. (toch raar, dat Microsoft weigert hogere versies van IE te installeren op XP, terwijl Mozilla/firefox en Maxthon daar helemaal geen moeite mee heeft, maar ja , die politiek kennen we van M$oft, zelfde trouwens met installatie OS op hardware, je moet zowat telkens een volledig nieuwe computer kopen als je een hoger OS wil installeren , en dat enkel omdat de fabricanten verplicht worden licenties (=$$$) aan te vragen bij M$ opdat hun software zou mogen draaien onder het nieuwe OS)
3) wat is "edge" ???
( en ik heb ook niet de ambitie om alles van Proximus eens te gaan uittesten en op te lossen)
werkt met edge en IE11
Reputatie 2
Badge
Beste Fonz,

ik dacht dat ge 'n proximus-medewerker was, vandaar m'n vraag tot navraag bij proximus-ict dienst.
Sorry voor deze verkeerde interpretatie.
op uw vraag wast is edge: dit is de nieuwe microsoft browser onder windows 10, en de gebruikte internet explorer is deze met versie 11.
En daarbij, waarom zou ik overschakelen naar browsers als Firefox en maxthon als ik enkel probleem ondervind met de geinstalleerde browsers onder windows 10 en ik tot op heden deze heb kunnen gebruiken voor het opladen van p&g-kaart.
Het enigste wat hier problemen geeft (en als ge verder leest, niet alleen hier) is de website van proximus die op verschillende pagina's foutmeldingen geeft.

toch bedankt voor uw reactie
mvg
Reputatie 2
Badge
Zelf even proximus helpdesk gecontacteerd ivm probleem (tel. 6000);
Medewerker deed zelf de test aldaar en moest vaststellen dat het bijladen inderdaad niet lukte en dit wel 'n algemeen probleem was. Ze ging dit onmiddellijk doorgeven aan betrokken dienst en kon mij enkel aanraden om regelmatig na te kijken of het probleem opgelost zou zijn. Voor het bijladen adviseerde ze me (indien dringend) een herlaadkaart te kopen.
Dus aan iedereen: begin niet zo snel te spelen met de instellingen van uwe pc zoals men nogal eens voorsteld. Het probleem stelt zich niet altijd bij.

mvg
Algemeen zal het zeker niet zijn want daarnet nog bijgeladen !!!!!!!!!!!
Reputatie 4
Badge +1
Ik krijg zp de indruk , dat probleem te maken heeft met scripts (die telkens worden uitgevoerd om volgende stap te zetten) Ik zie bij mij telkens zoiets uitvoeren.
Waarom dat bij sommigen niet lukt ???? (kan te maken hebben met fouten in script zelf , die bij sommigen geaccepteerd worden, bij anderen niet, of bepaalde "veiligheids" instellingen voor je browser, ik denk aan pakketten zoals "internet security" of antivirus progs, die script -acties zien als iets gevaarlijks (controle op correcte ingave vorge stappen) )
Maar dan toch wel raar dat het de ene dag niet werkt en 's anderdaags (soms de zelfde dag nog) dan wel ineens werkt met zelfde toestel en zonder iets te veranderen aan instelliningen ......?
met Firefox lukt het wel
Hallo iedereen,
Bij mij lukt het ook niet! Heb het ook met IE, Firefox, Chrome en Edge geprobeerd, maar helaas...
Het werkt niet. De knop "Keuzemenu" licht op na het ingeven van het Tf-nummer en dan stopt het...
Wanneer wordt hier een oplossing voor gezocht/gegeven???
Bij sommigen werkt het blijkbaar wel. Hangt misschien van het tijdstip af. Soms wel en soms niet...
jammer dat het zolang duurt voordat er een reactie komt van Proximus.
Zou het wel gelezen worden?
Grts.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Allison,

Onze welgemeende excuses voor de late reactie! Deze vouchers zijn enkel geldig voor een toestel (online en onze verkooppunten) of accessoire (enkel de winkel). Deze vermelding staat er normaal ook bij voor je op bestellen klikt.

Bij verdere vragen hoor ik het graag.

Mvg, Nicky

Reageer