Beantwoord

Niet mogelijk om kaart te herladen

  • 3 March 2017
  • 7 reacties
  • 1011 Bekeken

ben al de hele dag bezig om mijn kaart proberen te herladen. Raak echter niet verder dan het ingeven van mijn gsm-nummer. Nochthans ben ik al geregistreerd . Wie kan me helpen aub ?
icon

Beste antwoord door WouterM 4 March 2017, 17:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge
Beste,
Als het u 'n troost mag wezen, ik probeer al 'n paar dagen dit te doen, maar de knop "naar keuzemenu" functioneert niet.
Men maakt wel reclame: herlaad je pay&go-kaart online en verdubbel uw surfvolume.
Maar daar blijft het bij.

Proximusteam: is dit 'n algemene, tijdelijke fout ?

mvg.
Reputatie 5
Badge +2
Indien klanten problemen ondervinden met het identificeren van hun herlaadkaart mogen zij deze altijd telefonisch doorgeven of via een privébericht via deze link.

Ze kunnen ook eveneens langsgaan in een verkooppunt om dit te laten nakijken.

Onze excuses voor dit ongemak.

Mvg,

Wouter
Reputatie 2
Badge
Geachte,
Bedankt voor uw antwoord. Het gaat hier niet om het identificeren van een pay&go-kaart, maar wel om het bijladen van de kaart. De website herkent het gsm-nummer want de knop "naar keuze menu" wordt geactiveerd. Maar als men dan verder erop klikt gebeurt er niets.

Lijkt me eerder om fout in de webpagina zelf. Niet ?

mvg
Reputatie 5
Badge +2
Hallo rooboo!

Hebt u al met een andere browser geprobeerd?

Mvg,

Wouter
Reputatie 2
Badge
Beste,
Ikzelf heb op m'n desktop geprobeerd met zowel internet explorer 11 én met microsoft edge. Op m'n laptop heb ik ook beide browsers geprobeerd. Op m'n tablet gebruik ik Chrome.
Bij ieder beurt kan ik m'n gsm-nummer invullen, wordt de knop "naar keuze menu" geactiveerd (wordt paars) en als ik erop klik kleurt hij blauw. Maar verder gebeurt er niets.
Omdat m'n zoon ook veel bezig is pc heb ik gevraagd ook eens te proberen met de verschillende browsers. Hier probeerde hij met Chrome, Firefox, explorer 11 en microsoft edge. Maar op geen enkele manier kon verder geraken dan ikzelf. Ook hij bleef vast zitten na de klik op de knop "naar keuze menu"
Het gebruikt besturingssysteem is windows 10. Ik heb al geprobeerd meer uitschakeling van pop-up blocker, met uitschakeling van firewall en virusscanner. Geen oplossing.
Ik heb vanmorgen gebeld naar 6000 (proximus klantenservice). Medewerker probeerde aldaar op dat moment ook en moest vaststellen dat het daar ook niet werkte en vermoedde hierdoor dat dit een algemeen probleem zou kunnen zijn?. Deze ging het verder doorgeven naar betrokken dienst voor verder nazicht.
En toch, als ik lees op het forum zijn er toch klanten die hun kaart kunnen herladen zoals ze zelf schrijven. Dus begrijpen wie begrijpen kan. Voor sommige lukt het wel voor andere niet. Raar.
Vandaar m'n vraag: Kan u als support medewerker eens informeren of dit inderdaad 'n algemeen probleem is.

mvg
Reputatie 6
Badge +3
Het is inderdaad bekent bij ons dat er een storing is voor een bepaald aantal klanten om online te herladen of om wijzigingen te laten doorvoeren. Dit is bij ons bekend en de oorzaak hiervan wordt nog onderzocht en we kijken of dit voor iedereen zo is, of dat er meerdere oorzaken waren.

Groetjes,

Lorentz.
Neen, zeker niet bij iedereen want hier lukt het nog altijd zonder probleem.

Reageer