Vraag

Niet kunnen bellen of smsen enz

  • 24 November 2016
  • 7 reacties
  • 262 Bekeken

van dinsdag word ik van het kastje naar de muur gestuurd... ondertussen heeft mijn dochter, een iphone waar ze niet eens mee kan bellen, smsen, whappen, enz... enige wat ze kan is ontvangen... haar belkrediet geeft niet eens de juiste waarde aan... dat weten dan wel collegas te zeggen... steken het op de iphone... dinsdag gebeld, de technische dienst belt je wel... woensdag gebeld de technische dienst belt wel rond 3u, weer geen foon gehad... donderdag gebeld zegt die man eens een nieuwe simkaart halen en de telefoon resetten kan je doen...

ze heeft al een nieuwe simkaart... ze heeft nu zelfs een ander abonnement en wat denk je, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, het werkt nog steeds niet... ga je ff voor de fun maar met apple aan de telefoon hangen om die iphone van boven tot onder te testen... (enkele uren) je zet hem zelfs naar fabriekinstellingen en blijft die persoon mooi netjes heel de tijd mooi wachten aan de telefoon... test nog enkele dingen... en dan bel je naar proximus terug... heb je een vrouw aan de telefoon die niet eens luisterd... ik vertel haar heb al een nieuwe simkaart, de iphone is terug naar fabriekinstellingen gezet en getest zou bij jullie liggen... krijg je enkele tips van haar... tip 1: u kan een nieuwe simkaart halen... tip 2: u kan de foon eens aan en uit zetten... zucht, dan zakt je broek toch af... dan stuurt ze me door naar technische dienst en ja, gesloten....

weet iemand aub, wat of hoe... want word het zo zat en dochter al helemaal... bus missen of eender iets wat voorvalt,,, ze kan me niet eens bereiken en dit al van dinsdag... bij proximus word ik van kastje naar de muur gestuurd... heb al bijna 2 dagen aan de telefoon gehangen om maar oplossingen te krijgen maar niks... en zo raar ook dat ze nieuw abo heeft en ze heeft nog maar het oude bedrag erop... lijkt wel een fout in de connectie met proximus die niet wil updaten of die niet de juiste informatie aanneemt maar blijft hangen...

maar ja, ben maar een leek maar daar lijkt het wel op nieuw abo en blijft op oude bedrag hangen... PLEASEEEEEEEEEEEEEEEE ZO SNEL MOGELIJK EEN OPLOSSING... morgen ook maar een nieuwe poging voor te bellen poging 6

7 reacties

Ge gaat nog veel mogen bellen.
ik ben al van vorige week aan het bellen.
Gingen me elke dag terug bellen ,ja als ik zelf bel en weten ze nog niks.
Echt erg zo mensen aan het lijntje houden.
gouden tip: verander van abo, ineens is het opgelost, komt doordat ze naar een nieuw systeem zijn over gegaan... ineens is het opgelost bij haar... nu alleen my proximus app die nog niet de juiste info geeft...
Reputatie 7
Badge +3
Dag katja_anniek,

In je laatste reactie zie ik dat het is opgelost. Indien de MyProximus app nog niet de juiste info weergeeft, eventjes de app opnieuw installeren.

Groetjes,

Antonella
dat is al gedaan werkt nog niet... als vanavond nog niet opgelost is mocht ik terug bellen heb een ticket nummer
Reputatie 7
Badge +3
Dag katja_anniek,

Bedankt voor de info. Met ticketnummer heb je inderdaad de garantie dat ze ermee bezig zijn.

Groetjes,

Antonella
vind alleen spijtig dat ik eerst van kastje naar de muur ben gestuurd... en dat bijna een week lang.. en dat de persoon van my proximus mij als een hond heeft behandeld... tis dat ik haar een ander abo heb gegeven dat het waarschijnlijk sneller is opgelost... kreeg te horen van oude naar nieuwe systeem gegaan zijn... maar vind niet dat de leden er last van moeten ondervinden... kan je zeggen was wel slikken na 21 a 22 jaar lid zijn bij jullie en zo als vuil behandeld worden... de enige medewerker die fatsoenlijk was was die donderdag morgen met de tips en de persoon die me heeft opgebeld omdat ik gemaild had... de rest.... geen woorden voor...
Ja je hebt er vriendelijke en heel onbeschofte aan de lijn ook al voorgehad

Reageer