Beste
Ik probeer al de hele week om telefonisch contact op te nemen met Proximus. Iedere dag opnieuw krijg ik te horen dat de lijnen meer belast zijn dan normaal, op welk uur van de dag ik ook bel. Zelfs na 25 minuten wachten, krijg ik nog altijd niemand aan de lijn.
Hoe kan ik jullie bereiken om dit recht te zetten vóór jullie een nieuwe factuur sturen en automatisch extra kosten aanrekenen voor niet betalen van de factuur of onze lijn afsluiten.
Met vriendelijke groeten
Bladzijde 1 / 1
je kan het via dit Forum , door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
of ook nog :
===============================================================
Ter bijkomende info hier een overzicht om Proximus te contacteren:
**image:
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
of ook nog :
- zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
===============================================================
Ter bijkomende info hier een overzicht om Proximus te contacteren:
- via 0800 22 800
- via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
- via de chat op onze supportpagina's:
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
zie image**
- via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
- via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
- via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
- zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
- Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren.
zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
**image:
Ik heb dezelfde ervaring. Telfoon: na een half uur nog niemand aan de lijn. Chat: wordt na lang wachten gewoon gesloten. Privé bericht op het forum: wordt niet beantwoord.
Dan is dit toch niet bij iedereen het zelfde, ik heb nog nooit lang aan de telefoon moeten wachten tot er geantwoord werd en met de chat net het zelfde in korte tijd krijg ik antwoord op mijn vragen.
Wat antwoorden op privéberichten betreft daar kan het soms zijn dat je niet direct antwoord krijgt en enkele keren opnieuw en moet sturen.
Wat antwoorden op privéberichten betreft daar kan het soms zijn dat je niet direct antwoord krijgt en enkele keren opnieuw en moet sturen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.