Beantwoord

Niet altijd ontvangen van SMS

  • 11 January 2017
  • 4 reacties
  • 3761 Bekeken

Ik ontvang niet alle berichten die worden gestuurd, daarnaast kunnen mensen mij ook niet altijd opbellen (ik krijg geen bericht van een gemiste oproep). Sommige berichten ontvang ik wel gewoon, en mijn gsm is voor de rest dik in orde.
Ik heb mijn gsm al eens afgesloten en terug opgestart maar dit hielp niet.
Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door ronny duyck 22 March 2017, 18:26

Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Zou wel dringend een oplossing willen want het zijn de berichten van mijn vrouw.
Als er hier geen antwoord op komt hoe moet ik dat dan oplossen,
Reputatie 5
Badge +3
Dag Saar En Ronny,


Dat lijk mij alvast niet erg aangenaam.

Willen dit graag onderzoeken, deze sms'en en oproepen komen deze van een specifieke provider? Kan je ons alvast de betrokken nummers bezorgen in een privébericht? Dit kan je steeds doen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Mvg, Nicky
Hallo,

ik heb ondertussen het probleem kunnen oplossen. Bij sms berichten "instellingen" zag ik dat het betreffende nummer bij blokkeren stond. Ik weet wel niet hoe dit daar op terecht gekomen is. Ik heb dat weer kunnen in orde kunnen maken.
Reputatie 5
Badge +3
Ronny,

Super dit te vernemen! Wellicht op een onbezonnen moment verkeerd geklikt, kan gebeuren! Al een geluk was het niet het nummer van je vrouw dan waren we verder van huis! Bij verdere vragen weet je ons te vinden! Geniet van je avond!

Mvg, Nicky

Reageer