Netwerkproleem alleen voor Proximus TV?

  • 29 January 2015
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Grrr, nadat ik mijn decoder nog maar eens moest rebooten, krijg ik nu de melding Netwerkprobleem. Ik heb de Bbox ook herstart, kabel uittrekken etc. zoals gevraagd, maar nog steeds netwerkprobleem. Ik kan op het internet dus waar zit het probleem a.u.b.


MVG

4 reacties

Als je rechtstreeks verbonden bent met een kabel aan je bbox modem met je decoder zou het nog bij Proximus kunnen zitten. Eens bellen naat technische helpdesk mss 0800 22 800 dan zal je ook al direct vernemen of er ergens problemen op hun netwerk zijn.
Je kan best ook zelf eens nagaan of er geen storing gemeld wordt op je lijn,

zoals beschreven ➽ http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn" rel="nofollow" target="_blank en daar klikken op de link ' My Self Repair '

Daar zie je de 'Huidige status van ons netwerk'

en dan klik je op 'Start de analyse'

voor verder onderzoek en eventuele melding van de problemen.
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt Elsa, na de boel voor de nde keer te hebben herstart etc. en de PLC adapters te hebben reset, marcheert alles weer en de lijn is ook ok.


Op hoop van zegen!knipoog
't zullen wel de PLC's geweest zijn die spullen durven wel eens voor slechte verbinding zorgen

Reageer