Grrr, nadat ik mijn decoder nog maar eens moest rebooten, krijg ik nu de melding Netwerkprobleem. Ik heb de Bbox ook herstart, kabel uittrekken etc. zoals gevraagd, maar nog steeds netwerkprobleem. Ik kan op het internet dus waar zit het probleem a.u.b.
MVG
Bedankt Elsa, na de boel voor de nde keer te hebben herstart etc. en de PLC adapters te hebben reset, marcheert alles weer en de lijn is ook ok.
Op hoop van zegen!
Op hoop van zegen!
Je kan best ook zelf eens nagaan of er geen storing gemeld wordt op je lijn,
zoals beschreven ➽ http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn" rel="nofollow" target="_blank en daar klikken op de link ' My Self Repair '
Daar zie je de 'Huidige status van ons netwerk'
en dan klik je op 'Start de analyse'
voor verder onderzoek en eventuele melding van de problemen.
zoals beschreven ➽ http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn" rel="nofollow" target="_blank en daar klikken op de link ' My Self Repair '
Daar zie je de 'Huidige status van ons netwerk'
en dan klik je op 'Start de analyse'
voor verder onderzoek en eventuele melding van de problemen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.