Netwerkproblemen

  • 21 December 2017
  • 4 reacties
  • 188 Bekeken

Ik heb het nu echt wel gehad. Om een lang verhaal kort te maken. Ik kocht in september een nieuwe gsm. Oja want ik had er eentje bij mij abonnement aan goedkoper tarief maar na een dik jaar sukkelen met de gsm die het meer niet dan wel deed heb ik mezelf dan maar een nieuwe gekocht. Terwijl ik wel nog betaalde voor de nietwerkende gsm. 24 maand abonnement. Dat is al 1. Nu met de nieuwe had ik plots geen bereik meer. Na 4 nieuwe simkaarten en opnieuw een nieuwe gsm te kopen..want lag volgens de technische dienst aan mijn gsm... ging het nog steeds niet. 10 tallen telefoons naar jullie later komen ze tot de conclusie dat het aan de mast ligt want de hele straat heeft amper bereik. Aja mijn kinderen merkten het ook dat ze amper bereik hadden. Ze gingen er aan werken. We zijn nu nog eens 2 maand verder. Maar nog steeds niet opgelost en proximus laat niks meer horen. Maandelijks betaal ik meer dan 200 euro. Abonnementen 3 gsm vaste lijn internet en tv. Niks komt proximus ons tegemoet ondanks we al maanden amper tot geen bereik hebben thuis via gsm betaal ik maandelijks wel de facturen voor dit alles. Reken en tel 50 euro per maand voor de drie maal 4...200 euro
En dan nog de gsm die je kado alle aan goedkoop tarief krijgt van hun die amper werkte. Neem nog maar eens 50 euro en duurder abonnement daarop. 24 maand maal 5. 125 euro.
We zitten al aan 325 euro terwijl ik maandelijks meer dan 200 euro betaal.
Geen klantenservice geen update meer hoe het verder gaat.
Ik overweeg nu als jarenlange trouwe en goede klant over te stappen naar 1 een goedkopere provider en die zijn er heus wel. Eentje waar ik dan echt een goede gsm cado zal krijgen. En eentje die me toch netwerk geeft met de gsm thuis. Want nu betaal ik 3 abonnementen voor pietje snot gelijk ze zeggen. Want betalen dat gaat..bellen of sms thuis vergeet het.
Dit is een regelrechte schande

4 reacties

Eigenlijk zou Prox volgens mij als ze zelf toegeven dat het aan de mast ligt, in dit geval je gratis een mobiel coverage extender moeten ter beschikken stellen tot het probleem met de mast opgelost is.
zie voor mobile coverage extender
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_mobcov_extend/particulieren/producten/toestellen/mobile-coverage-extender.html
Beste Martin. Idd maar weet je wat iemand van de technische dienst beweerde... dat ik dat zelf moest kopen of via abonnement. Maar hij zei er wel doodleuk bij dat hij zag dat de hele straat het probleem had. Maw we verkopen dat aan de hele straat dan. Kassa kassa. Ik dacht het niet toch. Het ergste vind ik dat het van hun kant doodstil blijft of ooo nee de maandelijkse factuur krijg ik wel netjes in mijn mailbox. Dat is nu bezig van begin september en na 10 tallen telefoontjes heb ik het nu echt gehad toch.
En wat die ook beweerde dat er gewoon in onze straat heel slecht bereik was. Unk dacht ik het heeft jaren gewerkt en opeens begin september was het gedaan. Ik kan neegens in huis bellen en amper sms want constant zegt mijn gsm bivenaan links een driehoek en recht een cirkel met een streep door. Geen netwerk ter beschikking. Alsook in 90 procent van de tijd bij mijn 2 kinderen. Heel raar dat het nooit een probleem was en nu opeens wel. Tja
ter bijkomende info: klacht kan je ook altijd ook indienen via online mail form
>
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)

Reageer