Netflix wanneer krijg ik toegang

  • 25 October 2015
  • 64 reacties
  • 1154 Bekeken

Door de last dat ik heb met jullie op andere punten heb ik wel een goed gesprek gehad met een vriendelijke dame die toen mij aangeraden had om over te snappen het maxi pakket wat mij maandelijks 40 euro bespaart wat klopt. 20/10/2015 is dat in orde gebracht en wacht nog altijd achter de code voor mijn drie maand gratis Netflix. is niet wat jullie belooft hadden binnen de 24 uur zijn al bijna week verder.





Graag oplossing hiervoor


thx

64 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Met de Netflix code kan ik je niet helpen. Dat kan helaas weer een episch verhaal worden, of niet.


Heb wel nog paar andere vraagjes: Ben je overgestapt van Comfort naar Maxi? Heb je toen de promotieprijs gekregen? Heb je de verandering aangevraagd online? Heb je activeringskosten moeten betalen?


Sorry, een hele boterham, dus geniet eerst maar van je zondag. ;-)))
Reputatie 7
Badge +1
Netflix werkt maar als je modem op 'full routed' staat. In 'bridged mode' verdwijnen de opties voor Netflix uit het menu van je decoder. Netflix werkt nl. viad e inernetconnectie, die in bridged mode niet meer op de TV-uitgang wordt doorgestuurd. Maar of dat bij jou hier iets mee te maken heeft betwijfel ik, want die omschakeling naar 'full routed' is normaal automatisch gebeurd toen netflix beschikbaar kwam.Ik heb mijn b-box2 terug in bridged mode gezet, omdat ik aan Netflix geen boodschap heb.
Als ik het goed begrijp is het de code die hij niet heeft gekregen van PX om in te geven om 3 mnd gratis netflix toegang te krijgen.
Neem een nieuw Pack Maxi, t.e.m. 31/12/2015.

Je krijgt je Netflix-code een aantal dagen later cadeau per e-mail, sms of brief. Vervolgens hoef je enkel nog de code te activeren op www.netflix.be/specialoffer, vóór 15/02/2016.


  • Je hebt al een Netflix-account? Gebruik je login en wachtwoord
  • Je bent een nieuwe Netflix-gebruiker? Voer je code in en maak je persoonlijke account aan. Voor nieuwe Netflix-accounts wordt het standaardaanbod geactiveerd: je kunt Netflix in hd-kwaliteit op twee toestellen tegelijk bekijken.

Jouw code meteen gebruiken​[/i]

Reputatie 7
Badge +6
Als Patrick een nieuwe Netflix kijker is, kan hij al zijn account aanmaken en zijn Netflix gratis maand beginnen, de code van Prox zal toch (???) binnen de maand wel komen.

Ik dacht dat Patrick een Popcorn kijker was, maar ja dat hebben ze offline gehaald, hé, na wat fikse boetes etc.?


Nu zouden ze ook nog een soort vlaamse netflix willen oprichten en binnenkort is er Youtube red, te betalen versie, iedereen wil weer een graantje meepikken
Aan mij zullen ze op dat gebied niet veel aan hebben knipoog


TV kijken is bij mij bijna beperkt tot eens naar het nieuws kijken en af en toe dan eens iets anders maar heel veel is het toch niet.


Maar dat is geen vingerwijzing naar anderen hoor, van mij mag iedereen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en zelf 's nachts ook nog naar tv kijken lach
Reputatie 7
Badge +6
Dat is het nu juist: haha, het wordt meer en meer 'internet' kijken dan TV kijken en daar wil iedereen wel een centje aan verdienen, vandaar al die nieuwe interfaces, apps en boxen.frons
Ja ik was eigenlijk niet duidelijk genoeg, met 'TV kijken' bedoelde ik eigenlijk op eender welk scherm van klein tot groot via eender welke weg wifi , 4G , kabel , satelliet, enz....
Reputatie 6
Badge +2
Elsa, je kijkt weinig naar TV, natuurlijk je zit hele dagen voor uw computer om allerlei vragen en klachten van andere forumleden te beantwoorden en goede raad te geven, wanneer moet je dan naar de TV kijken?lach


Het is nu eenmaal het een of ander.
Durf niets doen met Nexflix uit schrik dat er volgende maand het aangerekend wordt op de PX factuur wacht achter die code http://www.proximus.be/nl/id_cr_netflix/particulieren/onze-producten/televisie/series-films/proximus-en-netflix.html heb enkel drie maand gekregen als geschenk geen andere voordelen Marleen.


Zie wel op het tv scherm dat ik gratis maand kan starten bij Netflix maar geen 3 maand. Snap zelf niet waarom ik ervoor een code moet hebben. Zien toch wel in Brussel als die dienst geactiveerd is.





Bedoeling hier is om het enkel thuis te bekijken. Was wel mooi geweest mocht ik netflix bekijken op de tablet volgende week in het ziekenhuis. Maar spreek uit ervaring lig je in het UZ Gent is het enkel Telenet en vind wel bij de Wi-Fi verbindingen Proximus staan van andere mensen maarbeveiligd en geen fon punten.





N.B.En popcorn werkt hier nog 100% gisteren nog naar 2 films gekeken en gratis.


http://popcorn-time.se/


http://newsmonkey.be/article/58626


http://www.dutchcowboys.nl/entertainment/legaal-video-kijken-met-butter-het-alternatief-voor-popcorn-time
Reputatie 7
Badge +6
Netflix wordt nooit aangerekend op de Proximus factuur hoor. Dat moet je met Netflix zelf regelen. Zelfs als je die code krijgt, kan je weinig of niks beginnen zonder Netflix account, waarbij je een betaalmethode zult moeten aanduiden (kredietkaart of Paypal), je zult 1 maand gratis Netflix van hen krijgen, sowieso en 3 maanden van Proximus. Je zult moeten kiezen op hoeveel schermen je tegelijkertijd wilt kunnen kijken, en als je in HD wilt kijken is het minimum op 2 schermen, geloof ik.


Je kan Netflix afsluiten wanneer je wilt en kan dan nog kijken, zolang je termijn loopt.


Had dat van Popcorn gelezen in de krant. Ben weer te goedgelovig zeker. ;-))) Netflix kijken op Fon moet toch duur zijn, nee?


PS: heb je activeringskosten voor de overschakeling van comfort naar maxi?
Neen was gratis hebben ze mij vertelt de overstap van comfort naar maxi..


Enkel betaling met kredietkaart heb ik niet en moet er geen hebben ook en intussen opgezocht wat PayPal is heb ik ook niet. Dacht dat gewoon op de factuur kwam van PX staat ook nergens de website van PX dat je dat apart moet betalen en niet bij hun.


En als ik nu die gratis maand neemt stopt dat automatisch of is dat stilzwijgend verlenging en is dit het geval, hoe doen ze het dan voor de betaling maandelijks. Ben weer bezig met domme vragen te stellen
Reputatie 7
Badge +6
Zonder 'account' aan te maken bij Netflix, weet ik niet of je wel op Netflix kunt, gratis of niet. En een account aanmaken, betekent ook daarna een betaalwijze selecteren, denk ik, als je wil kijken, ook al betaal je nog niks. Ga eens kijken, zou ik zeggen, op hun site.


Wij zeggen Netflix al eens een paar maanden op, tot er weer nieuwe series enz. genoeg zijn. Doen nooit moeilijk.


Proximus geeft alleen door via de decoder, op het TV scherm. Dat is alles.
Het is al een tijdje dat de swapkost wegevallen is, was vroeger niet zo, iets van rond de 8€ dacht ik toen.


Inderdaad Marleen, je hebt gelijk alleen biedt PX de mogelijkheid om netflix via de decoder te kunnen bekijken en niks meer en niks minder,

want gaat via de internetverbinding van PX, net zoals je via internet het via google chromecast HDMI dongle ook kunt en dit nu via je PX decoder ook kan.
aha heb weer bijgeleerd vandaag. Nog even afwachten tot mijn code toekomt maar zal er geen gebruik van kunnen maken na het invullen van je mailadres en wachtwoord kom ik uit op scherm hoe ik wil betalen kredietkaart of PayPal en heb ik niet. Dus zal geen 3 maand gratis zijn dat krijg of moet al extra bankrekening openen






Reputatie 7
Badge +6
Hier ook geen kredietkaart. Paypal gelinkt aan bestaande bankrekening en we vullen de 'voorraad' op PP aan , waar nodig. PP heeft nu zelfs een link naar bancontact voor een onmiddellijke top up. Bij overschrijving van je rekening moet je rekenen op 2 tot 3 dagen voor het bedrag is overgemaakt. Het kost jou niets, nou ja, het is verwerkt in de prijs voor Netflix.


Ik geef dit gewoon ter informatie, voor het geval je toch Netflix zou willen kijken later, zonder kredietkaart.
Toen ik deze morgen in het UZ Gent was tussen de onderzoeken door heb ik Proximus opgebeld met de vraag hoe zit nu met die code. Verbazing tot en met in Brussel hebt u deze code nog niet ontvangen meneer. Breng dit in orde en binnen uur heb je de code via mail. Ben 15 min geleden thuis gekomen en rara geen code. ZUCHTTTTT. Ga nu terug hun opbellen wat een last om die drie maand gratis te krijgen.


vervolg komt nog wel hier vandaag na het gesprek.
Ik snap niet hou ze werken in Brussel. Weer alles mogen uitleggen waarom ik belt, de ene medewerker weet niet wat de andere doet of zegt volledig het tegenovergestelde. Hoor nu plotseling dat het klopt dat ik gebeld hebt en dat de collega mij klachtennummer gegeven geeft 23653351, val uit de lucht heb toen zelf geen klachtennummer gekregen wel de belofte van hun dat het deze morgen in orde kwam met de netflix code.


En nu dit gesprek rara moet ik weer 3 a 4 dagen geduld hebben om die code te krijgen. zijn dan al bijna 14 dagen verder. Krijg geen antwoord op mijn vraag wat is er verkeerd gelopen, antwoord is dat weten wij niet meneer. En dan ben ik nu nog niet zeker dat het in orde zal komen heb er weinig hoop op..


Uit frustratie in dikke letters VEEL BELOVEN EN WEINING GEVEN DOET DE GEKKEN IN VREUGDE LEVEN Je verwacht toch niet als klant al die last en moeten opbellen om je 3 maand te krijgen. Ik noem dat misleidende reclame en zijn nu toch volop bezig met klachten dus deze klacht kan er nog bij en vertrek vandaag ook naar de ombudsman.



Dag Patrick,
Kan je mij uw gegevens doorsturen via privébericht? (Klantnr, telefoonnr.)
Dan kan ik het nodige voor je nakijken.
Mvg,
Koen
Reputatie 7
Badge +1
Er is tegenwoordig zoveel op TV dat je het bepaalde dagen toch niet allemaal dezelfde dag bijkeken krijgt (maar dat is voor iedereen anders natuurljk, en ook leeftijdsgebonden). Dus moet je keuzes maken; en soms maak je verkeerde keuzes omdat je niet altijd op voorhand weet wat het gaat worden. Gelukkig zijn er nu mogelijkheden genoeg om uitgesteld te kijken en het over de week te verdelen. Live lijken doen we enkel naar de nieuwsberichten, en dan soms nog in chaseplay of met TV replay, want ons eten laten we er niet voor staan. Voor Netflix is er sowieso geen tijd, vandaar terugzetten van de modem op 'bridged mode' . Regelmatig al eens wat muziek op YouTube via screen mirroring vanop tablet, meestal voor het slapengaan. De beeld(HD)waliteit is beter dan met Chromecast. Het kunnen bekijken van nPVR-opnames op PC en tablet zal voor mij wél een hele verbetering zijn, vooral voor sport en programma's die alleen mij interesseren.


En Marleen thx voor de tip maar is de omslachtig gaan loeren op de website van PayPal. en ben er niet voor om extra rekening te moeten openen om te kunnen betalen. Zitten in België dat ze de mogelijkheid geven om te betalen met doorlopende opdracht. via mijn bank.
Beste medewerking Koen gegevens zijn verstuurt


met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +6
Netflix: 't blijven Amerikanen, hoor: kredietkaarten en Paypal. Die gaan voor een paar mensen in Belgiê niet heel hun betaalpolitiek veranderen.


Code: ik begrijp je frustratie, ik heb hier ooit een hele strijd moeten voeren om 5 gratis codes voor on demand te krijgen. Amaai.


Let er wel op: de code die je zal krijgen voor Netflix moet je voor een bepaalde datum invoeren en eigenlijk begrijp ik het niet goed, want je gaat dan toch geen Netflix kijken. Een kwestie van principe zeker? ;-))


Succes ermee.



Zijn terug met de volgende update en ga traag schrijven geest niet meer helder door de alcohol niet mijn gewoonte om te drinken maar heb slecht nieuws gehad in UZ wat ik verwacht had


Weet het Marleen Amerikanen en kredietkaarten, dochter woont in den U.S


Met de info dat ik lees van u en andere zal ik zeker na die 3 maand stoppen met Netflix gewoon omdat ik anti kredietkaart bent (heb je het geld er niet voor dan koop je het niet maar ben oud ligt aan mij) en speciaal een bij PayPal rekening openen , laat maar gebruik wel popcorn


Klacht is verstuurd naar de ombudsman met volgende punten


1) Misleidende reclame


A) zeggen nergens op hun website van PX dat als je netflix neemt is het nu via pc of op tv scherm dat dat je niet aan hun moet betalen maar aan netflix.


😎 zeggen ook er niet bij dat je enkel die drie maand kan krijgen als je kredietkaart heb of werk via PayPal om toegang te krijgen.


2) als ze beloven dat de code binnen de 24 uur ontvangt zijn nu al 9 dagen verder. blijkbaar hebben ze nu nog3 a 4 dagen nodig. Afmaai zelf de B post werkt sneller





Heb ook mail ontvangen van medewerker Koen


Onze medewerkers heeft gereageerd op het bericht met de titel Onze medewerkers



-----------------------------------------

Dag Patrick,



Ik zie dat er een dossier 23653351 opgemaakt is.

De bevoegde dienst gaat dit behandelen en je de code bezorgen die je dan kan activeren voor 3 maanden gratis netflix.



We houden je op de hoogte.



Mvg,



Koen


Terug een standaard antwoord waar ik niets mee bent.








In Godsnaam waar zijn wij mee bezig dat een klant nu al uren moet verprutsen aan tijd en mails sturen voor een belofte dat jullie niet waarmaken. Leven in 2015 na upgrade verwacht ik dezelfde dag nog de code's.


Loop te balen tot en met door jullie omdat ik mijn tijd verpruts met jullie en mijn tijd is kostbaar, ZEER KOSTBAAR zal blij mogen zijn als ik 2016 zal halen.


Smijt geen steen naar de medewerkers die moeten ook luisteren naar de politiek van PX hoe ze hun klanten behandelen. Maar uit frustratie en ben erop mee bezig sleur ik ze voor de rechtbank voor ik tussen mijn 6 planken ligt. En Marleen het is uit principe. En denk wel dat het in mijn voordeel zal spreken als de rechter zal horen dat ik dit wil opgelost hebben voor ik onder de grond ligt.


Reageer