netflix vraagje

  • 3 January 2015
  • 14 reacties
  • 170 Bekeken

beste ,


sinds vorige week heb ik netflix via proximus tv , maar het rare is het werkt alleen op de tweede decoder en niet op de decoder in de woonkamer is er een oplossing voor dit probleem ?



14 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Staat je decoder in de woonkamer als eerste decoder ? Is het een V5 decoder ? Zo ja, dan zou het moeten lukken, anders technische dienst bellen op 0800228800.
@ gunter,


welke decodertype heb je in de woonkamer en welke softwareversie staat er op
ja staat als eerste decoder en is een nieuwe van vorige week (ander probleem )de update op de andere decoder is gebeurd de dag dat ik de nieuwe heb afgehaald in de belgacom shop, misschien dat er daar een probleem is geweest ?
speelt geen rol of die als eerst of tweede staat


Welk abonnement heb je bij netflix 7,99 of 8,99/maand


en welke software versie staat er op deze decoder waar je problemen mee hebt:



Decoder software versie opvragen:

• druk op <MENU> van de afstandsbediening

• scroll rechts ▸ tot aan <ACCOUNT> + druk op [ok]

• scroll rechts ▸ + scroll naar beneden ▾ tot <Instellingen> + druk [ok]

• scroll rechts ▸ + scroll beneden ▾ (2x) tot <systeeminformatie> + druk [ok]



Kan je op deze decoder netflix selecteren:



  1. Druk op de « Menu » knop van uw afstandsbediening
  2. Selecteer « Films » in de rubriek « op aanvraag ». Bevestig met OK.
  3. Selecteer vervolgens « Netflix » en bevestig met OK.
elsa


tv decoder v 4 volgens de onderkant en de softwareversie is ;leon_2.10.3.16


Ja dan moeten we niet verder zoeken, Netflix wordt eerst uitgerold op de V5 decoders en later pas op de V4 decoders
netflix abonnement is voor 2 tv's +hd dus 8.99/maand
ah ok bedankt voor de reactie .


enig idee wanneer dat gaat zijn ?
De medewerkers van Belgacom hebben nog geen definitieve datum hiervoor.


Maar je kan je wel laten verwittigen indien dit op je decoder zal aanwezig zijn via:
sorry, moest nog even opzoeken:


en Proximus brengt u per e-mail op de hoogte wanneer uw decoder aangepast is : http://www.proximus.be/nl/id_cr_form/particulieren/onze-producten/r-orphans/cr-form.html?wfb_dcr=netflix2" target="_blank
Reputatie 6
Badge +2
Gunther, ik denk dat het ofwel nog deze maand ofwel de volgende maand en het kan evengoed voor maart zijn dat Netflix zal geïnstalleerd zal worden op de V4 decoders, je bent niet de enige want ik bezit ook een V4 decoder en zit er ook op te wachten, we zullen dus nog wat geduld moeten uitoefenen.
Met Proximus moet je altijd (veel) geduld hebben duivel
Reputatie 7
Badge +3
Opgelet, volgens technische dienst is het wel belangrijk welke decoder als eerste staat, om Netflix te kunnen ontvangen, als je maar voor 1 tv Netflix genomen hebt. Ik had er veel miserie bij, omdat mijn decoder in de woonkamer als tweede stond.

Reageer