Sinds enkele dagen werkt Netflix enorm traag via Proximus TV. Menu’s doorlopen blijft veel haperen, tijdens kijken veel opnieuw moeten bufferen en ondertitels die blijven hangen ... nog iemand problemen hiermee?
Bladzijde 1 / 1
Het kan nooit kwaad van eens het volgende te proberen om te zien of er daarna beterschap is.
eerst decoder stroomloos zetten dan de bbox/modem 10 seconden stroomloos zetten, nu wachten tot de DSL ledlamp continu blijft branden en dan pas de decoder terug onder spanning zetten.
eerst decoder stroomloos zetten dan de bbox/modem 10 seconden stroomloos zetten, nu wachten tot de DSL ledlamp continu blijft branden en dan pas de decoder terug onder spanning zetten.
Dag Kris, heeft herstarten geholpen? MVG, Wim
Bedankt voor de tip!
Ik ga het deze avond eens testen. Ik ga Netflix ook eens testen vanop onze smart tv, misschien ligt het gewoon aan traag internet.
Ik ga het deze avond eens testen. Ik ga Netflix ook eens testen vanop onze smart tv, misschien ligt het gewoon aan traag internet.
Je kan voor en na de herstart van de bbox en decoder zoals beschreven hierboven ook eens een http://speedtest.net uitvoeren om een idee te krijgen van je internetsnelheid, maar doe best deze test vanop een laptotp:/PC die rechtstreeks verbonden is met een utp netwerkkabel aan je bbox, want meten via wifi-2.4 is niet betrouwbaar en zou ook geen echt beeld geven van je internetsnelheid die je haalt zoals bv netflix die gebruikt via de decoder.
Als je de test doet met smartTV en die gebruikt ook de wifi-2.4 dan ben je ook niet zeker dat je niet gestoord wordt door naburige wifi kanalen, dus de test doen met utp is altijd het zekerste.
Als je de test doet met smartTV en die gebruikt ook de wifi-2.4 dan ben je ook niet zeker dat je niet gestoord wordt door naburige wifi kanalen, dus de test doen met utp is altijd het zekerste.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.