Vraag

Netflix LOL betreffende aanmelden en superlol met die flater

  • 23 October 2016
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Deze week al 8 keer terug al mijn gegevens mogen invullen bij Netflix omdat iedere keer na de toestellen van stroom te halen je terug alles mag invullen.

Wat ik nu echt grappig vind en wat ik ook niet snap dat PX dat nog niet gezien heeft.
Je vult je email adres en dan kon je selecteren @----- Waar vroeger stond skynet.be staat er nu telenet.be.
Nogmaals het bewijs dat de mensen die de software testen op een andere planeet leven.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Je bekijkt Netflix waarschijnlijk via de TV decoder, ik weet niet welk type maar het is inderdaad niks vervelender dan telkens al die gegevens te moeten invullen, tegen die tijd is de goesting om Netflix te bekijken al over.
Dat probleem stelt zich niet bij mij aangezien ik Netflix bekijk via mijn Apple TV, ik heb misschien dat 1 keer voorgehad maar dat is lang geleden.
Wat die @telenet.be betreft: die ingenieurs zijn zwaar in de fout gegaan met een domeinnaam van de concurrentie te vermelden, moest ik CEO zijn, wel ze vlogen met hun klieken en klakken buiten. 😉
Reputatie 7
Badge +6
Patrick, dat is dus ook niet normaal. Het wordt toch eens tijd dat daar allemaal een oplossing voor komt bij jou.
Ik heb vorige week de hele reutemeteut van decoder, modem en plc's moeten herstarten en ik ben nu eens gaan kijken op de decoder en we waren wel nog ingelogd en konden verder kijken waar we op de laptop geëindigd waren.
PS: dat van telenet is wel hilarisch.
Reputatie 2
Op enkele uitzonderingen na moet iedereen wel af en toe de ganse reutemeteut herstarten 🙂

Reageer