Skip to main content
Als ik netflix wil openen via de decoder, krijg ik de foutmelding " Kan geen verbinding maken met netflix". Bij meer details >controleer je netwerk; worden alle Netflix servers meteen gevonden en heb ik een snelheid > 55 Mbps. Netflix opnieuw opladen vanuit dit menu resulteert in dezelfde error message.

De decoder is een NTE_Mini_V5 versie 6.32.3.38/4.0.64,

sdk 4.0.64, netflix nrdapp.nrdlib/mdxlib 2013.2.64 nrdjs v2.22.40

Decoder en bbox herstaren lossen het probleem niet op.
Ik weet niet of je het heropstarten op de goed volgorde gedaan hebt want het kan soms van belang zijn al is het uiteraard ook niet 100% zeker dat het dan wel in orde komt, maar ik wil ze je toch via deze weg meegeven.

Misschien best al je toestellen, zoals Bbox-modem / (PLC's / wifi-bridge "indien van toepassing") / decoder,

even resetten zoals beschreven in deze FAQ's hier:

https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html

of samengevat:

wat je zou kunnen proberen is , (volgorde is wel van belang)

1)zet je decoder stroomloos

2) zet dan ook je bbox3 10 sec zonder stroom

---(NB: Moest je draadloze toestellen staan hebben tussen bbox3 en decoder dan kan je deze

---eerst even zonder stroom zetten en terug opzetten,en wacht een 3 tal minuten om verder te gaan)

3) zet bbox3 terug op en wacht een 3 a 4 minuten tot de vdsl led continu blijft branden en zet da pas

4) je decoder weer onder stroom

om te zien of het hiermee opgelost is

NB: indien niet opgelost, eventueel ook nog een reset van decoder(s) doen:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
scbx, mochten de stappen van Martin niet helpen, probeer ook even het volgende:

Ga naar de menu op je decoder --> instellingen (tandwielicoontje) --> systeem --> veiligheid/privacy --> geef je pincode in (standaard 1234) --> cookies beheren --> verdergaan.

Probeer Netflix nu opnieuw te starten.
Bedankt Thomas, het verwijderen van de cookies op de decoder heeft het probleem opgelost.

Reageer