Enig idee wanneer we die gaan ontvangen ????
Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineelBeste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineelIk weet niet of je gelezen hebt wat op deze link ook staat :De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack. Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code, en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na. ♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden) Die code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo * contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036 (bv. bij problemen met invoeren van code) Edit: (25/2/17) Tot 15/04/2017 kan je de Proximus promo code invoeren op www.netflix.com/redeem Je hebt dan recht op 3 maanden gratis Netflix op 2 schermen. Via de decoder op Kanaal 57, of via apps of via de site. Na de drie gratis maanden, moet je zelf je Netflix abonnement betalen, als je verder Netflix wilt. Als je vroeger nooit Netflix keek, maar na die drie maanden wilt verder kijken, zijn dat extra kosten.
enz......
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.