Enig idee wanneer we die gaan ontvangen ????
Indien je de code dan nog niet ontvangen hebt kan je hier een privé bericht sturen naar het Proximus Team met je klantengegevens en dan zal een medewerker dat zeker even voor je nakijken en je dan zo nodig de code per mail toesturen.
Een privé bericht sturen naar het Proximus Team doe je via:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
De code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo
Veel Netflix kijkplezier!
De brief met je Netflix code werd per post verstuurd op 07/03/2017. Ik heb je nu een e-mail gestuurd met de brief in bijlage.
Groetjes,
Antonella
Na mijn aansluiting op 10/2 heb ik ook nog geen Netflix code ontvangen van Proximus...
mvg,
Diederik
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.
Mvg,
Koen
Aangezien dat myproximus niet werkt kunnen jullie, met een mail, de omstandigheden toch iets verzachten of niet ;)
Ik hoor het graag
Groetjes
Groetjes,
Lorentz
Groetjes
Groetjes,
Lorentz.
Groetjes
Conclusie, klant is altijd de dommerik.
Maar ik zal wel afwachten wat de tijd brengt, anders nieuwe provider en mss meer geluk met de provider.
Groetjes
Groetjes
Ik zie dat uw dossier 41804330 in behandeling is bij de dossierbeheerder.
Die is het nodige aan het doen om alles zo spoedig mogelijk in orde te krijgen.
Deze gaat dan ook zelf terug contact met u opnemen van zodra alles geactiveerd is.
Alvast onze oprechte excuses dat alles langer duurt dan in normale omstandigheden.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Van Netflix ook nog niets ontvangen!!!
Ik zal toch graag hebben dat het een of andere opgelost wordt, zei het ook gewoon de Netflix code.
Is er tot eind maart niets gebeurd ivm myproximus en/of Netflix Code ga ik mijn contract bij jullie opzeggen.
Tis nu aan Proximus om er iets aan te doen, excuses zijn er genoeg geweest dat hoeft niet meer voor mij.
Groetjes
Momenteel is het dossier nog lopende, ik moet u vriendelijk vragen nog even geduld uit te oefenen.
Excuses voor het ongemak.
Mvg
Wouter
PS: Ik heb mijn gegevens eeds doorgegeven op vrijdag via een link.
Ik weet niet of je gelezen hebt wat op deze link ook staat :De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack. Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code, en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na. ♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden) Die code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo * contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036 (bv. bij problemen met invoeren van code) Edit: (25/2/17) Tot 15/04/2017 kan je de Proximus promo code invoeren op www.netflix.com/redeem Je hebt dan recht op 3 maanden gratis Netflix op 2 schermen. Via de decoder op Kanaal 57, of via apps of via de site. Na de drie gratis maanden, moet je zelf je Netflix abonnement betalen, als je verder Netflix wilt. Als je vroeger nooit Netflix keek, maar na die drie maanden wilt verder kijken, zijn dat extra kosten.
enz......
Groetjes
Mvg,
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.