ik heb eerst een maand gratis netflix gehad van netflix zelf. Nu zou ik nog recht hebben op 3 maanden Netflix bij het afsluiten van een Tuttimus contract op 25 nov 2016. Volgens de klantendienst Proximus zou ik zonder problemen van het één naar het ander overstappen. Maar ik ben niet gerust in de uitleg van de klantendienst. Is dit effectief zo?
Bladzijde 1 / 1
Staat er een vervaldatum bij de code die je hebt gekregen?
nee want ik had geen brief ontvangen en ik een proximus winkel hebben ze me dan de code meegegeven.
Als ik netlfix geactiveerd had stond dat dit maar geldig was voor een maand. ik heb dan de klantendienst gebeld en die zeiden dat automatisch van een maand netflix gratis over ging naar 3 maanden netflix gratis van Proximus. Dus ik ben zeer benieuwd als deze info van de klantendienst wel klopt.
Als ik netlfix geactiveerd had stond dat dit maar geldig was voor een maand. ik heb dan de klantendienst gebeld en die zeiden dat automatisch van een maand netflix gratis over ging naar 3 maanden netflix gratis van Proximus. Dus ik ben zeer benieuwd als deze info van de klantendienst wel klopt.
Dit is inderdaad zo je kan op één maand gratis Netflix rekenen.
Zelf al zou proximus een nieuwe code kunnen geven dan zou je er niets mee kunnen aanvangen aangezien de periode van 3 maand gratis netflix verlopen is
(nb: dit antwoord werd hier al enkele keren door proximus medewerkers gepost)
@Martin, Ik begrijp je uitleg niet helemaal, kun je herformuleren?
wie de code voor 3 maand gratis nog niet gebruikt heeft(om eender welke reden) kan deze ook niet meer gebruiken, dan kan je wel nog gebruik maken van één gratis maand. Staat hier op het forum in andere topics omtrent gratis Netflix beschreven door proximus medewerkers.
OK, thx, is duidelijker :)
Dus: de vervaldag van de code is verlopen.
@smeiltje: doordat je de brief niet gekregen hebt en dus geen informatie over die vervaldag, zou ik toch eens navragen of je geen compensatie kan krijgen als ik jou was.
Maar eerst natuurlijk wachten tot die eerste maand voorbij is, misschien werkt het toch 🙂
Dus: de vervaldag van de code is verlopen.
@smeiltje: doordat je de brief niet gekregen hebt en dus geen informatie over die vervaldag, zou ik toch eens navragen of je geen compensatie kan krijgen als ik jou was.
Maar eerst natuurlijk wachten tot die eerste maand voorbij is, misschien werkt het toch 🙂
Via de code van de proximuswinkel heb ik geen vervaldatum van de code meegekregen.
Is het niet klantvriendelijk dat een Proximusmedewerker de termijn van de code meedeelt? Dus zonder kennisgenomen te hebben van de vervaldag van de code, kan ik die 3 maand gratis netflix aan mijn neus laten voorbij gaan
Is het niet klantvriendelijk dat een Proximusmedewerker de termijn van de code meedeelt? Dus zonder kennisgenomen te hebben van de vervaldag van de code, kan ik die 3 maand gratis netflix aan mijn neus laten voorbij gaan
zoals reeds aangehaald is vragen om compensatie is ook een mogelijkheid
De actie van 3 maanden gratis Netflix liep maar tot 15 april 2017. ik heb de code van Proximus gebruikt om het account te activeren. nu heb ik blijkbaar maar recht op één maand gratis. Ik had de klantendienst gecontacteerd en daar vertelden ze me dat dit automatisch overging van één maand gratis Netflix naar 3 maanden gratis door Proximus Tuttimus.
Bij de aanmaak van een account moet je een abonnement kiezen. Nu heb ik melding gehad dat mijn één maand gratis is afgelopen. Ik heb de klantendienst van Proximus gecontacteerd. Ze hebben me indertijd verkeerd ingelicht. Bye, bye 3 maanden gratis Netflix. De klantendienst wil me dit compenseren met een korting van 2 euro op een bedrag van 9.95 euro zonder bepaalde looptijd.
Nu is het inderdaad niet het geschikte moment om Netflix te nemen want het is mooi weer en de examens komen eraan.
Weeral moet ik vaststellen dat de klantendienst verkeerde en onvolledige info aan de klant doorgeeft. Ik heb het helaas al lang betreurd dat ik klant geworden ben van Proximus. Alles wat maar fout kan lopen, is fout gelopen.
Hoeveel excuses dat ik al heb mogen ontvangen, met overvloed, maar correcte en volledig informatie dat mag je vergeten!
Bij de aanmaak van een account moet je een abonnement kiezen. Nu heb ik melding gehad dat mijn één maand gratis is afgelopen. Ik heb de klantendienst van Proximus gecontacteerd. Ze hebben me indertijd verkeerd ingelicht. Bye, bye 3 maanden gratis Netflix. De klantendienst wil me dit compenseren met een korting van 2 euro op een bedrag van 9.95 euro zonder bepaalde looptijd.
Nu is het inderdaad niet het geschikte moment om Netflix te nemen want het is mooi weer en de examens komen eraan.
Weeral moet ik vaststellen dat de klantendienst verkeerde en onvolledige info aan de klant doorgeeft. Ik heb het helaas al lang betreurd dat ik klant geworden ben van Proximus. Alles wat maar fout kan lopen, is fout gelopen.
Hoeveel excuses dat ik al heb mogen ontvangen, met overvloed, maar correcte en volledig informatie dat mag je vergeten!
Dag smeiltje,
De code moest inderdaad voor 15/04/2017 geactiveerd worden.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Alvast excuses
Koen
De code moest inderdaad voor 15/04/2017 geactiveerd worden.
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Alvast excuses
Koen
Beste smeiltje
Ook ik heb dit voorgehad. Een medewerker vertelde met net hetzelfde. Eerst via Netflix een maand gratis kijken en dan via Proximus die 3 maanden gratis. Waar het mis is gegaan weet ik niet maar van die 3 maanden kon ik niet meer genieten. Gaf me wel een slecht gevoel bij mijn overzetting van Telenet naar Proximus. Ook bij de klantendienst kon men mij niet meer helpen en heb zelfs geen compensatie gehad. Slechte punten Proximus...
Ook ik heb dit voorgehad. Een medewerker vertelde met net hetzelfde. Eerst via Netflix een maand gratis kijken en dan via Proximus die 3 maanden gratis. Waar het mis is gegaan weet ik niet maar van die 3 maanden kon ik niet meer genieten. Gaf me wel een slecht gevoel bij mijn overzetting van Telenet naar Proximus. Ook bij de klantendienst kon men mij niet meer helpen en heb zelfs geen compensatie gehad. Slechte punten Proximus...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.