Beantwoord

Netflix

  • 16 January 2017
  • 4 reacties
  • 1095 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hallo,

Zoals velen onder jullie heb ook ik een code gekregen om gratis 3 maanden te genieten van Netflix.
Het probleem dat zich voordoet is het volgend: ik tik de code in, daarna gaat het naar een inlog-pagina maar omdat ik nog geen account heb, moet ik eerst een abonnement nemen van 8, 10 of 12 euro? En hoe betalen??? Ik heb geen visa, geen paypal en geen ideal rekeningen, de mogelijkheid om te betalen via overschrijving bestaat alleens niet.
Dus gratis is het feitelijk niet of wat?

Een van mijn buren heeft dit ook al eens meegemaakt in het verleden en na één maand gratis kijken kreeg hij géén email daaromtrent, bijgevolg werd dan bij opzeg zijn gans jaar in rekening gebracht én van zijn rekening gehaald.
icon

Beste antwoord door Marleen 16 January 2017, 19:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Heb je de code ingevoerd op www.netflix.com/promo?
Als men je vraagt een abonnement te kiezen, beslis jeeigenlijk op hoeveel schermen tegelijk je Netflix wilt bekijken. Dat bepaalt de prijs van je abo. Voor een abo 2 schermen/apparaten in HD tegelijk betalen wij 9,99€/m. Met je code van Proximus kan je daar dus 3 maanden mee kijken.
Als je geen kredietkaart of Paypal wil, in de warenhuizen o.a Carrefour, Delhaize enz. vind je tegenwoordig ook 'gift cards' of code kaarten voor Netflix. Die codes vul je in op www.netflix.com/redeem of in je account: Redeem gift card or code. Je kan meerdere gift card codes na elkaar invoeren als je dat wil. Je kan dat allemaal regelen via 'Mijn Account'.
Ons abo wordt maandelijks betaald. Nog nooit gehoord van jaarlijks betalen ervoor. Als wij enkele maanden geen zin hebben om Netflix te kijken, in de zomer bv zeggen we dat gewoon op, om een paar maanden later opnieuw te hervatten. Met Netflix is dat geen enkel probleem.
Ik hoop dat ik u hiermee wat geholpen heb.
Reputatie 7
Badge +3
Bedankt Marleen, je tips zijn correct! Grt, HeidiE
Hallo, ik doe deze stappen maar wanneer ik mij wil registreren krijg ik de melding om het later nogmaals te proberen !!! Dit duurt nu al enkele dagen !!! Ik heb nog geen account bij Netflix !!! Bedankt om mij te helpen om te kunnen genieten van de Netflix cadeau van 3 maanden ?
Reputatie 7
Badge +3
Dag Luc,

Stuur je mij in een privébericht klantgegevens?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE

Reageer