Beantwoord
Netflix
Onlangs bestelde ik Pack Maxi met Internet Everywhere, TV en vaste telefonie in promotie, daar stond bij dat ik Netflix 3 maanden gratis krijg. Als ik dit wil activeren kom ik op een pagina waar ik het aantal schermen moet kiezen, daarna krijg ik een scherm voor betaling. Komt deze dan niet automatisch op de factuur?
Beste antwoord door KoenN
Beste huguettem
Kan je ons via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnummer, klantnr)
Dit kan via de user Het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)
Dan kijken we het voor je na.
Met vriendelijke groeten
KoenN
Bekijk origineelKan je ons via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnummer, klantnr)
Dit kan via de user Het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)
Dan kijken we het voor je na.
Met vriendelijke groeten
KoenN
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.