Vraag

Netflix 3 maanden gratis ?

  • 6 May 2017
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Reputatie 1
Op 13/3/2017 hebben we ons laten overhalen om van Telenet over te stappen naar een tuttimus packet pok al omdat we dan 3 maanden gratis Netflix zouden krijgen. Op 22/3 is er een technieker langs geweest maar blijkbaar was de lijn niet goed en kom hij niets doen dus ging er op 7/4 opnieuw iemand langs komen. Dit is gebeurd en toen hebben ze alles geinstaleerd
Er is toen gezegd geweest dat de code van Netflix zou worden opgestuurd binnen de 10 dagen
Ondertussen hebben we nog 2 gsm abbonementen toegevoegd aan het pakket en heb ik verschillende keren gebeld en naar een proximuscenter geweest om te vragen wanneer we die code van Netflix zouden ontvangen,waarbij men telkens het antwoord gaf dat ze zou volgen maar het wat langer zou duren. Ondertussen zijn we al een maand verder heb ik nog niets ontvangen,ik heb zojuist met de klantendienst gebeld en daar wist men te vertellen dat ik er geen recht meer op heb daar de actie op 15/4 is afgelopen
DANK U WEL PROXIMUS VOOR DE MISLEIDENDE RECLAME VOORAL OMDAT HET NIET ONZE SCHULD IS DAT HET NIET OPTIJD GEACTIVEERD WERD. BEN NIET VAN PLAN OM LANG KLANT TE BLIJVEN

3 reacties

Laat de proximus medewerkers het even natrekken om je verder te helpen zoals het hier ook al gebeurd is zie:
https://nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/3-maanden-netflix-promo-38682#post574353
en volg ook de andere links waar je kan zien wat het antwoord was voor gelijkaardige gevallen.
Reputatie 7
Badge +3
Beste onzejan,

Kan u mij privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Reputatie 4
Badge +1
Als hier steeds meldingen blijven verdwijnen van berichten van mij, dan ben ik binnen dit en een maand weg.

Reageer