Netfix



Toon eerste bericht

125 reacties

Het speelt geen rol bij welke provider je internet hebt om Netflix via Internet te kunnen gebruiken.
Als je films en tv-series wilt kijken op de pc of Mac:


  1. Open een webbrowser en ga naar www.netflix.com
  2. Meld je aan bij je Netflix-account.
  3. Selecteer een titel die je wilt afspelen

Als je Microsoft Silverlight nog niet hebt geïnstalleerd, wordt je gevraagd om deze gratis invoegtoepassing voor de webbrowser te downloaden en installeren. Volg de instructies om aan de slag te gaan.


Je kunt onze HTML5-player of Silverlight gebruiken om films en series van Netflix te kijken op een pc met Windows XP of hoger en op Mac-computers met een Intel-processor waarop OS X Tiger (v10.4.11) of hoger wordt uitgevoerd. De onderstaande lijst bevat alle vereisten voor HTML5, Silverlight 4 en Silverlight 5.


HTML5 Ondersteunde browsers:


  • Internet Explorer 11+ in Windows 8.1+
  • Safari in OSX 10.10+ (Yosemite) [list]
  • Ondersteund op alle modellen uit 2012 en later en op bepaalde modellen uit 2011

  • Google Chrome versie 37+ op Windows XP Service Pack 2+ en Mac OSX 10.6+ (Snow Leopard)
    [/list]
    Oplossing: stream in HD als je internetverbinding 5 megabits per seconde of meer ondersteunt.


    • Google Chrome tot 720p
    • Internet Explorer tot 1080p
    • Safari up tot 1080p

    Verbruik (gemiddeld):


    • SD: 0,7 GB per uur)
    • tot 3 GB per uur voor HD,
    • 7 GB per uur voor Ultra HD

  • Reputatie 7
    Badge +1
    Op de Samsung Smart TV's staat een Netflix app. dus geen browser nodig. Ik heb het niet écht nodig, maar zeg nooit nooit...
    En staat er al een Netflix toets op je afstandsbediening van je Samsung TV, anders is het tijd om een nieuwe te kopen zodat je weer in bent duivel
    Ik neem voorlopig toch noch geen netflix terug omdat die films bij telenet veel beter zijn,en je daar ook een ruimere keuze hebt en het veel goodkoper is voor wat je krijgt.maar het zou altijd voor later een aanvulling kunnen zijn omdat ik al heb gezien dat je niet dezelfde films er in terug vind.
    Reputatie 7
    Badge +1
    Elsa, ik heb juist een nieuwe mer de laatste nieuwe snufjes...(bediening met spraak, met handbeweging enz.) dus ik ben voorbereid....cool


    Bovendien kost een extra afstandsbediening met Netflix toets een schijntje van een nieuwe TV, en de software aanpassen is ook een makkie....duivel
    Reputatie 6
    Badge +1
    Ik ben benieuwd net de update aangevraagd via de blauwe toets, heb dus twee V4 decoders en een Bbox2. Vannacht wordt dus alles geinstalleerd, ik hoop dat morgen alles nog normaal werkt. Want ik lees er hier niet veel over.
    Dat zal wel lukken, want bij de meesten lukt dat och die update, soms moet er nog gereboot worden en in het slechtste geval factory gereset worden maar dat is zeker niet altijd vandoen.
    Reputatie 6
    Badge +1
    Ik laat morgen zeker iets weten.
    Ok ik zal al ja
    Reputatie 6
    Badge +1
    Elsa, het werkt allemaal perfekt!
    wwilliamm,


    Ok bedankt voor de feedback.

    Er zijn toch nog dingen die perfect werken bij Proximus ;-)
    Reputatie 7
    Badge +1
    Het was dus niet einde april maar einde maart ongeveer...de eerst keer dat ze sneller zijn dan hun schaduw?cool


    Ik moest toen wél nog een reboot doen (die ongeveer zolang duurde als een FacR) om het te implementeren
    Reputatie 6
    Badge +1
    Het werkt perfect. Toch nog even dit sinds de update moet ik het geluid van de tv wel een stuk harder zetten. Vroeger zo tussen de 10 en 15, nu tussen 30 en 40, geen probleem, want het gaat tot 100. Als ik naar Netflix kijk op de decoder is tussen 10 en 15 voldoende. Zijn er nog die dit hebben?
    Reputatie 3
    Badge +1
    Hallo, ik ben wel niet op Netflix geabonneerd, maar ik heb eveneens ondervonden dat sinds de laatste update op zowel V4 als V5, het inderdaad zo is dat het geluid van de tv luider moet staan (op 22) om hetzelfde volume aan geluid te hebben als voor de software update (op 16). Het verschilt van post tot post merk ik op.
    Toen de v5 uitgekomen is was er al een duidelijk verschil in geluidsniveau tussen de V4 en de V5


    Wat ik nu wel vaststel op de v5m is dat het geluid per stap veel minder verandert in volume sedert de laatste softw. update, al kan dit moeilijk aan de decoder te wijten zijn en zou dit iets met de TV te maken moeten hebben, dus 't zal louter toeval zijn!
    Elsa heb jij sinds die laatste software ook zoveel problemen met je decoder?Niet dat het me nu nog iets intereseert want ik ben hier toch weg,wat denkt die axs nu.Maar mijn beeld van mijn tv hapert en valt uit sinds die nieuwe er op staat.
    Neen ik heb totaal geen problemen, of ze moeten nog komen, maar liefst niet want anders moet ik misschien ook nog weg gaan van bij Proximus ;-)
    Jij mag van mij blijven;Op jou hebben ze geen pik.Dat is ook omdat ik hier mijn mond durf open doen,en dan zit daar zo iemand op dat forum (axs)die zich als moderator begint op te stellen.In plaats van de medewerkers.Die hoeft geen mails naar de medewerkers te sturen dat ik steeds onzinnige antwoorden geef op treads,of wat dan ook wat die heeft wijs gemaakt.Want het ging over de profeet als het er nog staat,en cram woont nu wel degelijk in Merksem.Dat mag je hem vragen.Dat weet die zot niet.Dat zie ik hier in mijn glazen bol want ik ben namelijk een medium en mijn moeder ook.Mijn moeder had die gave vroeger al,ik heb het slechts na mijn operatie ontdekt,ik kan niet kaartleggen.Althans ik heb het nog niet geprobeerd,maar hou mij wel met andere zaken bezig.Zo zou ik mij graag meer willen specialliceren in voodoo en het oculte.Maar dit is hier in België verboden.
    Pas maar goed op, je zou je wel serieus kunnen vergissen in wie mails stuurt, ik denk eerder aan iemand anders, maar inderdaad je weet maar nooit!


    en zeker niet aantrekken en nog beter natuurlijk zou zijn om niet te reageren op aanvallen, al is dit wel niet gemakkelijk en willen ze juist dat je uit je krammen schiet om dit dan te kunnen misbruiken, allemaal niet goed voor je gezondheid, profiteer van het goede weer, is veel gezonder ;-)
    Nee Elsa want hij heeft er al een tweede gestuurd en ik antwoord daar niet op.Aan zo iemand maak ik geen woorden aan vuil.Zo iemand kan me gestolen worden.Ik vraag mij af wat er in die post door mij verkeert is gezegd door mij,wat meneer axs niet goedkeurt.Die is nu nog 3 keer erger dan Patrick.Of hebben de medewerkers een familielid hier op dat forum gezet?besluiteloos


    Het zou eens beter zijn dat die medewerkers ook eens wat meer comentaar van andere klanten horen waaronder die van jou.Dat lezen ze nooit denk ik.Die medewerkerkers zijn zoals paarden met oogkleppen op.Zoals op een paardenrace.Ik heb ook niet gereageerd, zeker doe ik dat niet meer op het forum,want Patrick is daar nu verdwenen.Maar waarom begint die axs zich telkens te moeien.Is dit een moderator geworden van proximus?
    Reputatie 6
    Badge +1
    Volumeverandering is op beide TV's zal dus met de update te maken hebben. Maar, is niet echt een probleem.
    ✔ In Topic Start Edit4 bijgevoegd
    Ik heb me vandaag voor de vierde maal nog maar eens klant gemaakt bij netflix,omdat ik na een gratis maand normaal normaal opzegde.Nu zag ik deze morgen tot mijn verbazing dat een gewezen klant deze gratis maand niet meer krijgt.Dus kan ik dit beter teug opzeggen en opgeven onder een ander email.Want ik heb ook al vernomen dat de kwaliteit van de films gedaald is,en ik zeg het nogmaals.Wie bij telenet is of een Smart heeft moet dit zeker niet hebben.Het was hem enkel ook maar te doen om die gratis maand,die men dan aan iedereen moet geven vind ik.Want iedereen kan die zelfde truck als ik doen.
    http://www.hln.be/hln/nl/924/Showbizz/article/detail/2440599/2015/08/31/Netflix-verliest-grote-filmaanbieder-van-onder-andere-The-Hunger-Games.dhtml" target="_blank

    Reageer