Net Gemist werkt niet

  • 29 April 2011
  • 9 reacties
  • 1007 Bekeken

Mijn vrouw werkt met posten en wij hebben "Net Gemist" zodat zij als ze thuis komt de programma's van één kan herbekijken. Gisteren kon ze helemaal niks kijken. Ik heb al geprobeerd om "Thuis" op te nemen zodat ze dit zeker kan kijken, maar iedere keer als ik dit opneem(met 5 minuten op voorhand en 20 minuten erna), speelt een ander programma af (dit van ervoor of meestal het programma erna). Nu kon er gisteren helemaal niks gehuurd worden van gisteren. Ik betaal voor "Net gemist" en eigenlijk alle programma's die ik wil zien, kan ik niet kijken. Dit vind ik toch niet normaal! Elke maand erger ik mij over het niet juist leveren van de diensten die jullie beloofd hebben en waar ik ook voor BETAAL. Ik probeer een serie te volgen, maar dat is nogal moeilijk. Wie weet kan ik straks eerst de aflevering van vandaag zien en daarna die van gisteren Of kan ik ze gewoon niet allemaal zien.

Vroeger was ik zeer tevreden over Belgacom, maar met de maand en jaren word ik steeds meer teleurgesteld. De service gaat erop achteruit. Er wordt ook nooit gecompenseerd voor de fouten en ellende. Er wordt steeds de volle pot aangerekend terwijl ge er de tegenoverstaande service niet voor in de plaats terug krijgt. Ik denk dat jullie ook geen service willen bieden aan wanbetalers, dit geldt ook andersom, de betalers willen de beloofde service!

Indien wij er binnen de korste keren geen verandering in zien (de beloofde service leveren ofwel het gemis compenseren) zullen wij genoodzaakt zijn om naar de concurrent te gaan.

Mvg

9 reacties

opgelet, de concurrent gaat z'n prijzen met 25% verhogen.

met net gemist heb ik geen ervaring en kan ik me niet uitspreken, maar opnemen gaat hier wel vlot.

bij zo'n probleem mag je gewoon niet bij de pakken blijven zitten. kan zijn dat er iets niet goed werkt, maar laat het geen weken aanslepen, neem contact met de technische dienst en ga voor de oplossing - succes

mvg
Reputatie 7
Badge +1
IK heb zo mijn bedenkingen bij de politiek van de VRT om Net Gemist parallel met Ooit Gemist aan te bieden. Een aantal programma's komen in Net Gemist en kunnen dan enkel met de abonnementsformule van Net Gemist achteraf bekeken worden. Die komen zelfs niet in Ooit Gemist (pay per view) beschikbaar. Dat wil ook zeggen dat je die Net Gemist programma's ook niet kunt bekijken met de "gratis" programma of film formule van Favorite en Intense. Bij VTM en is het altijd pay per view met Iwatch.

Al wat met Net Gemist te maken heeft valt trouwens niet onder de bevoegdheid van Belgacom noch van Telenet, maar hier is enkel de VRT verantxwoordelijk.
Reputatie 6
Badge +1
De programma's van donderdag zijn nog steeds niet beschikbaar, vind dit ook heel vervelend en dat valt regelmatig voor. Meestal werkt Net gemist wel goed. Ik ben overigens blij dat het bestaat, voor €5.95 kan ik dus alles onbeperkt bekijken. Dit in tegenstelling tot Iwatch, daar kan je met dit bedrag amper een drietal programma's huren. Blij dat het dus niet pay per view is, wou dat zoiets voor Iwatch ook bestond. Ze zouden beter Iwatch ook gratis aanbieden met de reclameblokken erin, wil je ze niet zou je nog altijd voor betalen kunnen kiezen.
pas op: Net gemist content en dergelijk wordt door de VRT gedaan zover ik weet, en niet door Belgacom
inderdaad, voor klachten met die diensten moet je bij de vrt zijn.

mvg,
Reputatie 6
Badge +3
Ik denk dat er er meer dan een probleem bij de VRT was omdat de "net gemist" (rode knop) van Focus-WTV pas gisteren vrijdag de nieuws uitzendingen van dinsdag, woensdag en donderdag vermeldde. Op donderdag ontbraken deze nieuwsuitzendingen.
Reputatie 7
Badge +1
Dat zal dan bij Telenet ook wel geweest zijn. Switchen van provider zou dus niks helpen Mario !:)
Iedereen zegt hier dat het niet aan Belgacom ligt maar aan de VRT, maar ik heb dit probleem ook al zo vaak voorgehad, ook nu weer, Thuis van 4 (!) dagen geleden is nog steeds niet beschikbaar! Maar telkens dit gebeurt (en dat is vaak!) vraag ik aan mijn schoonzus die klant is bij Telenet of zij deze aflevering dan kan herbekijken en bij haar is het dan WEL beschikbaar, dus hoe kan het dan liggen aan de VRT????
Reputatie 6
Badge +1
Volgens de VRT ligt het aan Belgacom


Beste William,

Bedankt voor uw belangstelling voor VRT.
Door technische problemen bij Belgacom ontbreken er inderdaad programma's in Ooit/Net Gemist. Wij hopen dat deze problemen zo vlug mogelijk opgelost geraken.
Ondertussen wensen we u nog veel kijkplezier met ons huidig aanbod.

Met vriendelijke groet,
Edda Spitaels,
Klantendienst VRT

Reageer