Net Gemist weer niet beschikbaar!

  • 18 January 2011
  • 6 reacties
  • 546 Bekeken

Hallo,

De programma's van Net Gemist van gisteren (maandag 17/1) zijn nog niet beschikbaar om te huren! Heel vervelend want mijn zoon die volop in zijn blokperiode zit, wilde even ontspannen en naar 'Basta' kijken maar niks dus! Dit is niet de 1ste keer! Een paar weken geleden hadden we ook een programma gemist en was dit pas enkele dagen na de uitzending beschikbaar. Het ligt volgens mij ook niet aan Een want mijn schoonzus zit bij Telenet en heeft dit probleem niet!

6 reacties

Volgens mij worden de servers die de net gemist en ooit gemist programma's "huisvesten" beheerd door de vrt zelf en zou dit voor zowel telenet als belgacom hetzelfde moeten zijn.

Klikkerdeklik
Reputatie 6
Badge +1
Inderdaad, heb ook al een mail naar de VRT gestuurd, want volgens EVA ligt het aan hun.
Toch wel raar want mijn schoonzus kan 'Basta' (bij Telenet)van gisteren wel huren en wij niet, vandaar dat ik het niet goed begrijp dat het toch aan Een zou liggen?
Je schoonzus is toch zeker dat ze de aflevering van maandag j.l. kon bekijken en niet die van vorige week, want die stond er gisteren wel?
Dat zou natuurlijk wel kunnen, heb het maar via sms gevraagd 🙂 Ik hoop dat het toch vandaag nog in orde komt want mijn dochter wilt de Allerslimste Mens van gisteren ook nog zien en vanavond is het al de volgende aflevering!
Reputatie 7
Badge +1
met nPVR opnemen is simpeler natuurlijk. Of met PVR als serie nog handiger....

Net Gemist en ooit gemist (PPV) worden door VRT gestuurd, die alleen bepalen welke programma's waar (net of ooit gemist) en wanneer of überhaupt beschikbaar zijn. Sommige programma's komen zelfs geen van beide beschikbaar (bv. Silent Witness verleden zaterdag, dat werd gestoord in HD, wat ook aan de VRT lag). Daar heeft Belgacom vlgs. mij niks mee te maken.

Reageer