Net gemist, Iwatch enz

  • 8 January 2016
  • 3 reacties
  • 246 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Iets wat me bezighoud en dat ligt zeker niet aan de operatoren veronderstel ik. Als je een programma terug wil kijken op bv Net Gemist, Iwatch enz dan moet je daar dus voor betalen. Geen probleem heb zelf al jaren Net gemist en werkt prima.
Wel is het zo dat via internet al deze programma's tegenwoordig gratis te bekijken zijn, op zich een prima ontwikkeling. Via Apple TV kun je dat dan ook op je TV zien. Ik vind het heel vreemd dat onze omroepen hun programma's dan niet gratis aanbieden via Digitale TV. Dat zou toch mogelijk moeten zijn?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
William, worden wel ALLE programma's gratis aangeboden ? Voor zover als ik weet (wie ben ik), worden maar een aantal programma's gratis aangeboden, meestal die van eigen bodem. Programma's die aangekocht worden door de zender, zitten daar mijn inziens niet in, of wel ?
Reputatie 7
Badge +1
Tocjh wel, maar slechts beperkte tijd. Bij VTM ook via Stievie Free (1 week), al moet ik dat nog even uitzoeken.
Reputatie 7
Badge +3
Dan houden ze het omdat er waarschijnlijk nog een hoop mensen zijn, die dat niet weten en er nog voor willen betalen. :8

Reageer