Nergens netwerkverbinding ("Beperkte Service") vanuit Kroatië met Generation MTV

  • 12 July 2012
  • 3 reacties
  • 257 Bekeken

Hallo,

Via Oostenrijk en Slovenië naar Kroatïe gereisd. Onderweg geen enkel probleem om te bellen en sms'en. Bij aankomst echter melding "Beperkte Service" en nergans netwerktoegang meer. Reeds sim kaart gewisseld met iemand die gewoon een pay&go had, en was geen enkel probleem dus ligt al zeker niet aan gsm.

Online de "Vodaphone passport" geactiveerd, want ik dacht dat het mss daarmee te maken had. Onmiddellijk bevestiging dat de aanvraag geslaagd was, MAAR blijkbaar geen effect !

Op de site alleen maar info over hoe eenvoudig het is om in het buitenland onmiddellijk te kunnen bellen met dit abonnement ... maar hoe de klantendienst eenvoudig te bereiken (aan een 0800 heb je hier niet veel, en aan een betalend nummer waar je een half uur moet wachten al zeker niet) via email bv. staat er wel niet bij.

Wordt ondertussen na een week wel dringend want via via al veel ongeruste reacties gekregen wat er aan de hand is !

Graag dus zeer dringend reactie !!!

Bedankt,

JC

3 reacties

Ja als je geen gsm hebt die werkt zal je ook niet veel hebben aan : +32 78 05 6000 vanuit het buitenland zeker !

Privé bericht sturen naar Eva van BGC:

Een privé bericht naar Eva van BGC http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank sturen door http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr.,
tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.

Controleer je instelling Pay and Go world eens (via e-services - mijn producten - mijn diensten).

Bij mij werkt e-services weer eens niet, dus kan ik verder geen informatie bekijken...

Mvg.
Eindelijk gelukt door een privé bericht naar Eva te sturen. Blijkbaar een blokkering die standaard (maar waar was die info te vinden?) op Generation 15 zou zitten, die nu gedeblokkeerd werd. Uiteindelijk wel nog zelf een netwerk moeten selecteren, want met de automatische netwerkselectie werkte het nog steeds niet ...

Reageer