Nederlandse zenders

  • 2 February 2016
  • 11 reacties
  • 331 Bekeken

Hoi Allemaal,

Waarom krijgen we de Zenders Nederland 1 , 2 , 3 niet in HD ?
Bestaat er een mogelijkheid om de zenders wel in HD te verkrijgen ?

Mvg Johan

11 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ja, overschakelen naar Telenet, daar worden ze sinds een 3 tal maanden in HD doorgezonden.
Ja, overschakelen naar Telenet, daar worden ze sinds een 3 tal maanden in HD doorgezonden.

Dan moet het bij Belgacom TV ook kunnen als ze wat moeite doen of niet ?
Reputatie 2
Badge
Dat zal van de vraagprijs afhangen denk ik.En ook de prijs die proximus wil betalen voor het doorgeven van deze HD zenders.Dus ze zijn zeker beschikbaar voor hen denk ik.
Zij geven inderdaad op dat ze rekening houden met vraagprijs en ook met de hoeveelheid klanten die dit willen.
Ik dacht gelezen te hebben dat er voor Telenet weer een prijsverhoging in aankomst is misschien juist daarom?
Reputatie 6
Badge +2
Bij Telenet is er inderdaad een prijsverhoging maar niet alleen voor TV maar ook voor hun internet.

A propos, hier bij Proximus werd hier ook een prijsverhoging doorgevoerd.
Reputatie 2
Badge
Ik denk normaal als een operator verhohingen op legt.Is het nu voor ND kanalen of iets anders zullen ze dit globaal doen.Daarmee bedoel ik ze verhogen de prijs van alle producten in 1 keer.En niet 5 maal per jaar.
Zo is dat, die komen beter overeen dan je denkt hé ;-)))
Reputatie 2
Badge
Ja van mij moeten ze allemaal niet opslagen het is al duur genoeg.Maar in feite kan je ook zonder als je wil;Dat moet je uiteindelijk maar zelf bepalen vind ik als je denkt dat je teveel betaald.
Reputatie 6
Badge +1
Het HD aanbod gaat er helaas niet op vooruit en dat in 2016.
Reputatie 2
Badge
Ja die zenders zijn al te duur aan het worden en nu wilt men al UHD wat waarschijnlijk nog meer zal kosten dan deze HD zenders.Al zal het ook niet voor morgen zijn dat die er al zullen komen.
Reputatie 2
Badge
Zelfs gisteren voor een aardigheid naar een smart tv gekeken 65" op hoeveel deze kwam.Niet dat ik nu een niewe tv ga kopen maar voor net geen 2000€ heb je er al één.over enkele jaren was dit wel wat anders.

Reageer