Vraag

Nano sim kaart

  • 13 September 2016
  • 7 reacties
  • 231 Bekeken

beste, ik heb een nieuw gsmtoestel en daarvoor heb ik een nano simkaart nodig. 2mnd geleden was mijn sim kaart kapot en moest ik 5€ betalen. moet ik nu terug 5€ betalen voor een nano sim kaart te verkrijgen?

7 reacties

Voor de simkaart zelf om ze te ruilen voor een nieuw is gratis, maar voor de overzetting van gegevens is dit inderdaad niet gratis
Voor de simkaart zelf om ze te ruilen voor een nieuw is gratis, maar voor de overzetting van gegevens is dit inderdaad niet gratis

dus microsim naar nanosim is gratis begrijp ik het goed?
inderdaad , maar als je wilt een officieel antwoord krijgen van iemand van proximus zelf kan je afwachten tot een support medewerker hier antwoordt maar als dit op de lange duur niet gebeurt kan je een privébericht sturen of de vraag stellen via twitter waar je heel vlug een antwoord krijgt.
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Reputatie 6
Badge +3
Het puur omwisselen dat is altijd gratis. Maar als je gegevens laat kopiëren dan wordt er 5€ gevraagd.

Dat dekt dan een deel van de werkuren - voor 5€ moet je rekenen 5 minuten...
Inderdaad maar mss wil izzikke liever een officieel antwoord van iemand van Prox zelf, want zoals je weet wordt er zelf in bepaalde gevallen nog meer aangerekend zoals er enkele keren gemeld werd door prox klanten.
En als je geluk hebt in het prox center betaal je zelf niet voor overzetten van data zelfs dat kan !
als ik naar nano sim kaart ga moeten ze toch ook alles overzetten, dat wilt zeggen weer eens 5€. vind dit niet kunnen :-S
Het lukt soms wel net zoals een collega van mij zijn nieuwe smatphone in een proximus center ging kopen heeft hij direct erbij gezegd dat hij het toestel enkel ging kopen als zijn nieuw formaat simkaart die hij nodig had ook gratis was voor de overzetting van data en het was inderdaad dan gratis ;-)
Natuurlijk als je iemand hebt in het prox center die de puntjes op de i zet ja ..........

Reageer