na vervanging hardware


Nog steeds dezelfde shit.


programmas willen enkel opstarten na een reset vd decoder.


voortspoelen gaat veel te snel.


etc etc....


mensen van proximus hebben mij een maand geleden gebeld, was toen niet thuis. Bellen niet terug.




EN PROXIMUS HELPT ZIJN KLANTEN NOG STEEDS NIET


FILMS SPELEN NIET ZONDER HERSTARTEN


NIEMAND HELPT


SERVICE ZOALS IN NOORD KOREA


FIMS FILMS KWIJT WAT NU


BETAAL MIJ DIE FILMS GVD




wat een strontservice!,

12 reacties

variatie op het zelfde thema ook met een reukje aan 😉 ▬► het ene probleem na het andere
Er zijn ook andere keuzens op de markt,dan eerst naar proximus te gaan.Ik weet ook niet of je ooit voor je naar hier kwam naar dit forum hebt gekeken.Anders wist je al genoeg.Ik zeg ook niet dat alles wat hier staat daarom de waarheid is want ik heb telkens dat ik hier ben geweest goed behandelt geweest door belgacom en heb nooit problemen ondervonden.En ik ben er 5 maal geweest dus dit wil genoeg zeggen.Maar ik zeg het, je had dan de keuze om iets anders te nemen dan proximus.
Amai ken. Erg hulpvol. Zo veel woorden gebruiken en toch niks zinnig gezegd.


Als gij goed geholpen zijt, daar heb ik geen bal aan.
Ik denk dat het heel simpel is alleen Proximus kan u helpen en hier op het forum zijn het alleen de 'onze medewerkers' die van Proximus zijn en al de rest gewoon Forumleden,

't is gewoon afwachten tot Proximus voor al deze bugs uiteindelijk een goed oplossing vindt.

Het zijn problemen die heel veel Proximus klanten ondervinden.


Ik ben voorlopig ook nog bij de gelukkigen die op het doorspoelen na geen andere problemen ondervindt en ik zou het liefst zo houden ook ;-)
Altijd,en optimist ook.En als je wil kan ik nog uren door gaan want daar ben ik namelijk goed in.Maar dat weet jij natuurlijk niet omdat je hier nog niet zolang bent..In ieder geval als je dan zo slim zou zijn als ik zou je toch niet hier gezeten hebben met je miserie.Want dan moest je maar eerst op dat forum wat gaan zien of horen aan familie of vrienden of proximus een goede provider was,maar nu moet je bij mij ook niet komen zeuren dat je in de aap gelozjeerd zijt.
Inderdaat Elsa zo is dat maar jess lijkt dit niet zo te begrijpen,wat ik daar allemaal zei.Precies of die nog niet gelooft dat ik hier 5 maal heb gezeten.Als hij het aan de medewerkers vraagt.En wat hij bedoeld met erg behulpzaam vraag ik mij ook af.Want hij had nog altijd keuze om te gaan en staan waar hij wil en je hoeft nergens meer een opzegvergoeding te betalen.Ik antwoord niet meer op jouw laatste zin ik denk dat je me wel begrijpt.
Reputatie 6
Badge +2
Ja Elsa, ik ben ook één van de gelukkigen die geen of weinig problemen heeft met Proximus en ik wens net als u het ook zo te houden, alleen mijn decoder komt de laatste tijd iets trager uit de stand-by maar iets die aanstaat werkt die decoder wel naar behoren, het zou daar nog moeten aan mankeren.


Jammer genoeg zijn er nog anderen die wel problemen hebben en niet zo'n klein beetje als ik sommige forumleden hoor en natuurlijk moet dat opgelost raken want men betaalt er tenslotte voor en natuurlijk als dat niet opgelost raakt dan moet men zijn of haar conclusies uittrekken, althans ik zou dat zo doen al hoop ik dat ik niet tot zulke maatregelen moet overgaan.
Ik vraag het me soms af al die klagers en zagers op dat forum zitten die dan als mollen onder der grond verscholen,en komen die dan ter zelfdertijd boven.Of slapen die onder een steen?Want ik snap het niet meer er zijn hier nog mensen die niet of nauwelijks problemen hebben bij proximus.Anders zouden er ten eerste niet zoveel klanten zijn,of het zouden zo een onozelaars moeten zijn zoals hier die hier liever blijven zagen en klagen om toch maar niet weg te gaan.Dus kom ik tot de conclusie hoe meer ik dat hoor hoe minder ik daar nog iets van geloof.Want anders vind ik diegene die met zo een verhaal begint (telkens dezelfde persoon) een imbeciel.
Reputatie 6
Badge +2
Ken, we zijn nu in mei dus de lente is aangebroken en dus komen ze allemaal uit hun winterslaap.lach
Ja,dat is waar maar er zijn er bij die dat in de winter ook doen,in feite het ganse jaar door.
Ken,as ge zo verliefd bent op proximus, doe uw mond dan open en ontvang hun sappige zaadcellen zageman.
Alexander gij kunt mij ook eens lekker met mondjesmaat opsabberen

Reageer