Skip to main content
Beste,



Ik ben onlangs verhuisd. Heb Proximus tv en internet mee verhuisd. Alles in orde gemaakt via technieker. Alles prima.



Nu zie ik vandaag bij de eservices van MyProximus dat het busnummer ontbreekt bij mijn nieuw officieel adres (adres klant) en ik kan het blijkbaar niet wijzigen. Ik krijg steeds een "technical error" melding.



Ook het facturatieadres heeft dit busnummer niet erbij vermeld staan.



En verder zie ik bij installatieadres nog altijd mijn vorig adres staan? Ofwel het adres waar mijn vaste lijn is geïnstalleerd (mijn lijnnummer, want ik heb geen vaste telefonie meer). Hier moet nu toch mijn nieuw adres staan?



Zou een Proximus medewerker hier eens naar kunnen kijken en de nodige wijzigingen doorvoeren? Is er misschien een technisch probleem bij MyProximus of is mijn installatieadres (van mijn lijnnummer) daadwerkelijk nog niet aangepast?



Bij voorbaat hartelijk dank om hier eens naar te kijken.
Dag Janine,



Graag kijken wij dit even voor je na indien je ons in een privébericht jouw klantnummer en adres gegevens doorstuurt. zo doen xij het nodige voor jou. :)

via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

Lorentz.
Hartelijk dank voor uw bericht, LorentzV.



Ik heb zojuist een privébericht naar het Proximus Team doorgestuurd.



Hopelijk kan het snel in orde gemaakt worden.

Reageer