Na pause en uitschakeling geen mogelijkheid tot vervolg op pause punt


Vroeger kon ik wanneer ik een opgenomen film met de pause knop afsloot, dit programma de volgende dag op hetzelfde punt hernemen.

Dit werkt niet meer, ik krijg geen keuze tussen herneming op hetzelfde punt of opnieuw vanaf het begin bekijken.

Nog iemand met dit probleem ? Heeft dit iets te maken met de recente up-grade ?



10 reacties

Als je al de nieuwe software hebt genaamd Charles dan zou dit kunnen de reden zijn al heb ik deze nog niet op mijn decoder en kan ik erniet van meespreken.

Wat je wel altijd kunt proberen is van een factory reset te doen en dan zien of het wel lukt (dit kan zeker geen kwaad van eens te doen)

zei op ricy's blog: http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec












Factory Reset van BGC-decoder:
⚠ (Knoppen op frontpaneel van decoder gebruiken niet van afstandsbediening !)
Voor een Belgacom V3-decoder
Trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken
Druk de volgende 3 knoppen op de decoder tegelijkertijd in <"ON/OFF"> + "MENU" + "OK"
tot de boodschap "FACr" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan de de 3 knoppen los.
(lang genoeg blijven drukken tot je "FACr" ziet, kan even duren)
.PS: hebt wat geduld bij de V3 kan dit gemakkelijk 30 tot 45 minuten duren !

Voor een Belgacom V4-decoder
1) trek stekker van decoder uit het stopcontact en wacht 10 seconden vooraleer terug te steken
(of gebruik de aan/uit schakelaar aan de achterkant v/d decoder i.pv. de stekker)
2) Druk de volgende 3 knoppen op de decoder tegelijkertijd in "MENU" + "BACK" + "OK"
tot de boodschap "START DRa" op het scherm van de decoder verschijnt en laat dan 3 knoppen los.
(lang genoeg blijven drukken tot je "START DRa" ziet, kan even duren)
⚠ Lukt ook door direct bij stap 2 te beginnen
(duurt wel lang voor je 'Launch Dir' en 'Start Dra' ziet verschijnen op het display)

Bijkomende Opmerkingen:
♦ Opnames worden niet gewist blijven gewoon op HDD staan.
http://community.belgacom.be/posts/34c314242c" target="_blank Decoder zet zich terug naar originele fabrieksinstelling.
De decoder wist de geïnstalleerde software en
haalt deze opnieuw binnen van 't Bgc netwerk,
de laatste firmware wordt effectief opgehaald.
♦ De zendervolgorde alsook nPVR opnames staan niet in je decoder
maar op de server in de instellingen voor jouw lijn.





't zou natuurlijk kunnen dat de "hervatten optie" gewoon niet meer mogelijk is in de nieuwe interface...

iemand die ook de update (of moeten we gaan spreken van downgrade) heeft zal hier moeten op antwoorden

mvg
Badge
Ik heb de nieuwe update binnen,en ik kan bij stoppen, altijd terug beginnen kijken waar ik inderdaad ben gestopt.

Bij pauze en dan stoppen en 's anderdaags terug beginnen kijken, heeft het altijd zo geweest dat het opgenomen programma opnieuw bij het begin opstart.

U moet direkt op de stoptoets drukken en dan kunt ge altijd beginnen kijken bij het punt waar je bent gestopt. Pauze dient dan wel om na korte tijd, terug beginnen te kijken.

Nooit na pauze de decoder in stand by zetten, maar wel na stop.
Voila, nu zie je dat we weeral niet moeten proberen om het in de schoenen van de nieuwe software schuiven

;-))

groetjes, Elsa
computerken, ik kan dat niet bevestingen.

als ik een opname stop en 's anderdaags of 10 dagen later de opname opnieuw start kan ik nog steeds "hervatten".

enkel als je de opname in de eerste 10minuten stopt begint ze altijd van in het begin af te spelen, en kan je niet hervatten

voor de duidelijkheid: dit is met de oude interface

mvg

geplaatst 06:15 PM CEST door xenne


computerken, ik kan dat niet bevestingen.

als ik een opname stop en 's anderdaags of 10 dagen later de opname opnieuw
staat kan ik nog steeds "hervatten".

enkel als je de opname in de eerste 10min ofzo stopt begint ze van het begin
af te spelen

mvg



Computerken heeft het over een opname pauzeren en niet over stoppen.


ja, ik had het te laat gezien... Schamendaarom heb ik ook mijn post meteen verwijderd ... dus 't was niet nodig die toch nog op te rakelen Knipogen

mvg
haha 'k heb u bij uw pietje hé Knipogen

toch bij manier van spreken Schamen
Badge
Elsa, hééél goe gezien meisken (?). Maar van da pietje, das wa anders hé.
Ja, hoe kon ik nu in godsnaam weten dat xenne minderjarig was !

Reageer