Nogmaals telefoon gehad van de klantendienst.. De persoon gaf toe dat hij me niet kon helpen en dat er inderdaad een algemeen probleem is met de website MyProximus.
Dus ja.. geduld uitoefenen.. ze geven het tenminste toe en zijn er mee "bezig".
nog eens herinneren via een privébericht dat ze even je account checken kan je ook (vandaag zondag zak er wel naar alle waarschijnlijkheid geen antwoord op komen wegen lagere bezetting)
Een privébericht sturen doe je door te klikken hier: ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Ik heb al naar 2 mensen prive berichten gestuurd, het antwoord is altijd: 'we kijken dit na onze excuses' Uiteindelijk veranderd er niks. Ik geef het op!
Enige reden waarom ik bij Proximus blijf is het relatief goedkope aanbod icm goeie snelheid, 4G dekking. Jammer dat de persoonlijke opties niet werken.
nog eens herinneren via een privébericht dat ze even je account checken kan je ook (vandaag zondag zak er wel naar alle waarschijnlijkheid geen antwoord op komen wegen lagere bezetting)
Een privébericht sturen doe je door te klikken hier: ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Heb dezelfde probleem .. mijn unlimted internet is vol.. wil gratis bijvullen maar deze site werkt niet zoals gewoonlijk nu ben ik hier met traag internet terwijl ik de volle pot moet betalen ... kunnen jullie dit eindelijk eens in orde brengen .
Inderdaad, het enige wat ik uiteindelijk hoor zijn de zelfde vragen en oplossingen door verschillende medewerkers, die allemaal een nieuw ticket, case, nummer, aanmaken, en dat is het dan ook.
Ondertussen al 9 dagen sedert het laatste antwoord.
In godsnaam ik kan nog steeds niet op Mijn Proximus mijn volume nazien!!!! Of eender wat aanklikken WERKT NIET.
Heb dezelfde probleem .. mijn unlimted internet is vol.. wil gratis bijvullen maar deze site werkt niet zoals gewoonlijk nu ben ik hier met traag internet terwijl ik de volle pot moet betalen ... kunnen jullie dit eindelijk eens in orde brengen .
Ik heb identiek hetzelfde probleem en ik merk dat de medewerkers hier geen enkele keer een oplossing hebben kunnen aanbieden; Enkel hun excuses. Dit probleem komt zo vaak voor, dit moet echt beter!!!
Dan is het inderdaad al zeker dat het aan de kant van Proximus zal moeten opgelost worden!
maar je kom maar nooit weten dat het op een ander toestel wel lukte.
Merci voor https://i.imgur.com/00DgDdk.gif, heb exact hetzelfde probleem waarbij ik al geruime tijd op een oplossing wacht.
Normaal zou ik er niet van wakker liggen, maar gezien ons facturen met 10 euro zijn opgeslagen zou ik wel graag de facturen kunnen raadplegen om dit te kunnen aankaarten bij Proximus. Een indexatie van 10 euro is een beetje te veel van het goede. Not happy 😞
Toch eens melden dat ik vandaag over mijn limiet zat. Nu zou ik normaal naar Myproximus - mijn producten - extra volume aanvragen moeten gaan, maar dit werkt allemaal niet.
De enigste pagina die werkt is Mijn overzicht, daar zie ik mijn factuur saldo, maar alle andere links werken niet!
Het ergste is dat ik daarnet gebeld heb naar de klantendienst. De meneer heeft manueel extra volume bijgestoken, maar toen ik hem zei van het probleem op MyProximus zei hij dat de case op 'opgelost" staat!?
Dit is absoluut niet opgelost, en wens enige urgentie. Meneer heeft dan opnieuw een nieuw ticket case aangemaakt.
Ik kan mijn verbruik niet opvolgen, geen extra data volume, niks! Als u wilt geef ik u mijn inloggegevens, u zal zelf merken dat het ook niet gaat. Ik heb het al geprobeerd in Chrome, Firefox, Edge, met adblock aan/uit... keer op keer het zelfde probleem.
Zelfde probleem hier. Zowel in IE als in Chrome. Op verschillende toestellen geprobeerd. Op een privébericht zoals aangeraden werd, wordt niet op geantwoord.
Sinds vorige week ook problemen met MY Proximus. Ik kan zelfs niet meer uitloggen en opnieuw uitloggen. Reeds telefoon gekregen van Premium Club maar was dan iets bij My Proximus. Ze zouden het profiel verwijderen en dan kon ik een nieuw profiel aanmaken maar nog steeds geen oplossing. Ook hier zie ik niet al mijn producten en kan ik de premium punten niet inruilen en krijg ik ook OEPS foutje. Ik vind het inderdaad OEPS foutje van Proximus. Er is blijkbaar een groot probleem bij hen en ik vermoed dat dit is sinds het onderhoud aan My Proximus is gebeurd ongeveer een maand geleden. Ondertussen krijgen de mensen wel bericht dat er punten vervallen maar ze kunnen ze gewoon niet ruilen. Ik ben echt niet tevreden over de klantgerichtheid waarmee aan dit probleem gesleuteld wordt. Lieve My proximus : gelieve dit probleem zo vlug mogelijk op te lossen.
Toch eens melden dat ik vandaag over mijn limiet zat. Nu zou ik normaal naar Myproximus - mijn producten - extra volume aanvragen moeten gaan, maar dit werkt allemaal niet.
De enigste pagina die werkt is Mijn overzicht, daar zie ik mijn factuur saldo, maar alle andere links werken niet!
Het ergste is dat ik daarnet gebeld heb naar de klantendienst. De meneer heeft manueel extra volume bijgestoken, maar toen ik hem zei van het probleem op MyProximus zei hij dat de case op 'opgelost" staat!?
Dit is absoluut niet opgelost, en wens enige urgentie. Meneer heeft dan opnieuw een nieuw ticket case aangemaakt.
Ik kan mijn verbruik niet opvolgen, geen extra data volume, niks! Als u wilt geef ik u mijn inloggegevens, u zal zelf merken dat het ook niet gaat. Ik heb het al geprobeerd in Chrome, Firefox, Edge, met adblock aan/uit... keer op keer het zelfde probleem.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.