Skip to main content

MyProximus test Fase 1

  • July 25, 2017
  • 11 reacties
  • 178 Bekeken

Steven B
Forum|alt.badge.img+1
Beste tester,
Het MyProximus team is verheugd om u - in primeur - een aantal schermen te tonen van onze nieuwe MyProximus app. Belangrijk om te weten is dat deze nog in ontwikkeling is dus vergeef ons fouten die je kan tegenkomen 🤔

Wat verwachten we van jou:
- open deze link
- klik op de verschillende schermen (alles wat een groene omkadering heeft is klikbaar) en ontdek wat er achter zit 😉

Weet je niet meer waar je bent? Don't panic, onderaan de schermen kan je terugkeren of ook in de linkse kolom kun je navigeren tussen de verschillende schermen.

Hoe kun u uw mening/ideeën/opmerkingen delen met ons? Heel makkelijk door volgende vragenlijst in te vullen.
Neem dus even de tijd om alles te doorlopen en in te vullen. Wij kijken uit naar jullie commentaar en nemen deze mee naar de volgende fase.

Tot binnenkort in fase 2, waar je toegang krijgt tot de nieuwe app 😎
Steven

11 reacties

swimmer4
Forum|alt.badge.img+1
  • Apprentice
  • July 27, 2017
Ik heb de vragenlijst zojuist ingevuld. De nieuwe app ziet er verfrissend uit. Hopelijk werkt deze even goed als de app eruit ziet.
Het is allesinds veelbelovend!

Steven B
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Proximus Ambassador
  • July 27, 2017
Blij dat te horen swimmer4 😳

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • July 27, 2017
Heb net ook ingevuld. Ziet er verfrissend uit. Jammer dat ik de tab support, lijntest etc.,niet terug vind. Hoop ook dat ze rekening houden dat veel klanten nog de oude formules hebben. Maar overzichtelijk en inderdaad veel belovend.

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • July 27, 2017
Ziet er zeer mooi uit.
Als de kwaliteit/stabiliteit van de app op hetzelfde niveau is als de layout/front van de app , dan zit het wel snor

  • Apprentice
  • July 27, 2017
In geval van een stabiele app zal deze app veel intuïtiever en leuker zijn dan de huidige. Keep up the good work!

  • Apprentice
  • July 31, 2017
De app ziet er zeer goed en overzichtelijk uit. Hij is ook veel duidelijker dan de huidige app, vooral op het niveau van weergave van het dataverbruik.

Stéphane H
  • Proximus Ambassador
  • August 1, 2017
Jammer dat ik de tab support, lijntest etc.,niet terug vind. Hoop ook dat ze rekening houden dat veel klanten nog de oude formules hebben.
Hello Antoon1,
Dank U vriendelijk voor uw post.

Inderdaad, zal de lijntest beschikbaar zijn onder Support.
De link, in deze statische test phase, is niet getoond.

We houden natuurlijk rekening met uw ideeën/posts.

Groeten.

  • Apprentice
  • August 4, 2017
Heb de vragenlijst ingevuld.
De app ziet er veel beter en intiniutiever uit dan de huidige. Hopelijk is ze ook stabiel.

Ik kijk uit naar de 2de fase 😄

Steven B
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Proximus Ambassador
  • August 7, 2017
Hey,

We merken dat nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld.
Kunnen jullie aub de tijd nemen en het nodige doen?
Steven

  • Apprentice
  • August 16, 2017
Het ziet er verfrissend nieuw uit. Vragenlijst ingevuld en uitkijkend naar een volgende fase van test.

👌🏼

Steven B
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Proximus Ambassador
  • October 11, 2017
Hallo,
De app is nu volledig afgewerkt en staat voor een aantal klanten reeds in de app store. Geleidelijk aan zullen alle klanten toegang krijgen tot deze nieuwe app.
Wij zijn heel tevreden dat jullie hebben deelgenomen en ik wil jullie bedanken hiervoor.
Zoals afgesproken hebben we ook een bol.com waardebon weg te geven.
Proficat aan de winnaar!



Kan de winnaar mij een privéberichtje sturen?
Steven