Op een tablet (Samsung Galaxy Tab E) zonder telefoon functie wens ik MyProximus te installeren.
Op het einde van de installatie wordt het volgende gevraagd, ik citeer:
'Schakel uw WiFi-verbinding uit en maak verbinding via ons mobiel internet (3G/4G) netwerk om u te identificeren als Proximus klant.'
Ik ben Proximus klant maar heb op mijn tablet geen 3G/4G.
Hoe kan ik dit oplossen ?
Beantwoord
MyProximus op tablet zonder telefoonfunctie installeren
Beste antwoord door Wim
Dag user,
Dit is een gekend fenomeen. Als u steeds via wifi surft, kan de app u geen resultaat in 'Mijn Verbruik' tonen. Maak minstens 1 keer per maand een verbinding met het mobiele netwerk (3G/4G).
Indien uw tablet toestel dus blijkbaar niet met een simkaart is uitgerust, dient u uw verbruik te checken via de MyProximus website.
Meer info kunt u hier lezen.
Mvg,
Wim
Dit is een gekend fenomeen. Als u steeds via wifi surft, kan de app u geen resultaat in 'Mijn Verbruik' tonen. Maak minstens 1 keer per maand een verbinding met het mobiele netwerk (3G/4G).
Indien uw tablet toestel dus blijkbaar niet met een simkaart is uitgerust, dient u uw verbruik te checken via de MyProximus website.
Meer info kunt u hier lezen.
Mvg,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
