ik kan op mijn iOS app myproximus geen connectie maken omwille van het feit dat dit enkel via 3G/4G dient te gebeuren. Het alternatief is via web, langs safari. Sinds de laatste aanpassingen op de proximus website wordt de content niet geladen, en is het dus ook niet mogelijk om beheer te doen op mijn producten van mijn pack en account. Graag een degelijke oplossing... Tegelijkertijd stel ik vast dat sinds de laatste update van de site alle aangevraagde extra volumes voor download verdwenen zijn uit mijn account. Ook hier graag een oplossing. Het is tevens nog steeds onbegrijpelijk dat voor onbeperkt internet nog steeds extra volumes dienen te worden aangevraagd na gebruik van 500Gb: bij NAS-gebruik en streaming, downloads en synchronisatie en backups loopt het datagebruik vrij snel op...
Bladzijde 1 / 1
Op dit moment ook problemen met myproximus op de laptop.
Melding: Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien.
Hebben meer mensen dit probleem
Melding: Oeps! Er was een technisch probleem. Kom over enkele minuten terug om uw producten te zien.
Hebben meer mensen dit probleem
op macbook geen probleem via safari...
Werkt weer via IE.
via watte? 🙂
Internet Explorer
I know 😉 Kvond het gewoon grappig... Wordt dat nog gebruikt?
Werk ermee op mijn laptop tot volle tevredenheid :8. Op mijn tablet Safari.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.