Beste,
Wij hebben sinds 22/12 een tuttimus abonnenment. Ik probeer nu in te loggen op myproximus om mijn producten te raadplegen maar dit lukt me niet. Na telefonisch contact te hebben gehad, wachtte ik geduldig, enkele producten waren nog in aanmaak ...
Nog steeds kan ik niet bij mijn producten. Inloggen lukt wel (met mijn eerder gepersonaliseerd account) maar bij het controleren van mijn producten krijg ik steeds een technische foutmelding. Zo kan ik mijn extra's niet activeren. Wat ook opvalt is dat het klantennummer niet overeen stemt met mijn huidig klantennummer.
grtjs Nele
Bladzijde 1 / 1
Dag Nele,
Stuur je in privébericht klantgegevens om dit na te kijken?
Bezorg je ook het 'foutieve' klantnummer?
Groetjes,
HeidiE
Stuur je in privébericht klantgegevens om dit na te kijken?
Bezorg je ook het 'foutieve' klantnummer?
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.