Vraag

MyProximus geeft steeds technische fout

  • 19 December 2017
  • 2 reacties
  • 325 Bekeken

Hallo,

Al enkele weken probeer ik MyProximus te gebruiken, ik krijg echter steeds de volgende foutmelding:
"Oeps! Er deed zich een technisch probleem voor. Kom over enkele minuten terug..."
Deze foutboodschap krijg ik wanneer ik naar Mijn Producten probeer te gaan.
Deze fout ligt niet aan mijn toestel of verbinding: verschillende web browsers zowel op PC als op smartphone geven dezelfde fout.
De app geeft overigens een gelijkaardige fout: het tonen van mijn producten lukt ook daar niet.

Het lijkt alsof er wat misgegaan is met mijn account.

Deze maand kreeg ik ook ineens weer een papieren factuur toegestuurd, terwijl ik daarvoor mijn facturen digitaal per email kreeg. Het factuur van december is ook niet terug te vinden in MyProximus. Bovendien had ik een domiciliering geactiveerd, echter staat er op het papieren factuur dat ik zelf moet overschrijven.

Wanneer ik via MyProximus instellingen probeer om mijn facturen terug digitaal te laten opsturen lukt ook dat niet (de "Volgende" knop blijft inactief waardoor ik het formulier niet kan opsturen).

Wat is hier aan de hand, en hoe krijg ik dit terug opgelost?

Dank bij voorbaat.

Mvg,

Jonas

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hey Jonas! Vervelend zeg 😞 Kan je even via privébericht je klantgegevens doorsturen aub ? Ik kijk het graag voor je na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes, Cindy
Bedankt Cindy.

Ik ben er ondertussen al wat wijzer uit geworden.
Door eens aandachtig naar de laatste factuur te kijken heb ik gemerkt dat ik plots een ander customer ID heb.
Dit zou kunnen verklaren waarom niets in myProximus nog werkte, mijn producten zijn waarschijnlijk aan een nieuwe klant gekoppeld.

Ik heb dan in MyProximus mijn login gekoppeld aan dit nieuwe customer ID, en plots zag ik mijn producten weer en had ik weer toegang tot de instellingen.
Al mijn voorkeuren waren echter gereset, dus elektronische facturen en domiciliering moest ik opnieuw instellen.
Mijn oude facturen staan ook niet meer in mijn account, die zijn achtergebleven bij mijn oude customer ID.

Ik vind het toch wat bizar dat ik opeens van klantnr verander, zonder dat ik daar enige waarschuwing van krijg. Ik heb zelf niets gedaan wat deze verandering zou kunnen veroorzaken.

Op deze manier heb ik het probleem dus grotendeels zelf kunnen oplossen.


Mvg,

Jonas

Reageer