beste,
krijg steeds fout melding als ik mijn producten wil zien .
ook kan ik nergens inloggen om tv overal te zien .
al 2 keer voor gebeld .
1 keer langs geweest in belgacom winkel
maar nog steeds niet op gelost.
george
Bladzijde 1 / 1
Dag George,
Je kan ons steeds via privébericht naar Het Proximus team klantgegevens sturen. (telefoonnr, login, klantnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Om te kunnen genieten van Tv applicatie kan je via onderstaande link alvast meer info vinden.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Met vriendelijke groeten
Koen
Je kan ons steeds via privébericht naar Het Proximus team klantgegevens sturen. (telefoonnr, login, klantnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Om te kunnen genieten van Tv applicatie kan je via onderstaande link alvast meer info vinden.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.