Skip to main content
Vraag

MyProximus app

  • 27 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

zijn er nog mensen met problemen met app het verbruik is niet up do date

3 reacties

Martin
  • 33333 reacties
  • 27 augustus 2017
als je eens rondkijkt op het forum ga je inderdaad vaststellen dat je niet alleen bent.
Er zit wel altijd wat vertraging op, het verbruik wordt niet realtime weergegeven.
De informatie wordt geactualiseerd:
Voor bellen en sms’en: na 30 minuten (uitzonderlijk na 4 uur).
Voor surfen: na 4 uur (uitzonderlijk na 24 uur).
Overschrijdt u 80% en 100% van uw inbegrepen belminuten, sms’en of surfdata,
waarschuwen we u na maximaal 4 uur gratis per sms.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 27 augustus 2017
Beste Martin
Mijn internet verbruik is niet oke normaal heb ik 10 GB en nu heb ik maar 1,96 GB

Martin
  • 33333 reacties
  • 28 augustus 2017
Als er op den duur hier niet gereageerd wordt, kun je ook een privé bericht sturen en vragen dat het even nagekeken wordt.
een privébericht aan Het Proximus Team sturen kan via onderstaande link:
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)